Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

men hvis det er min personelige individ som måles så vil den jo være umålbar siden det er for mange variabler? siden ens personlighet er unik så vil det si at alle vil bli dømt unormale og derfor få en lav score rent vitenskaplig altså? altså er system som da ikke fungerer... rent rasjonelt altså
å være eller ikke være

Stanley

.

Jeagle

men hvis andre i samfunet synes det du gjør er greit vil ikke du ha høy verdi hos de da?
å være eller ikke være

Stanley

.

Jeagle

så om alle liker is, mens du hater is, så må du starte og spise is bare pga at alle sier det hvis ikke får du lav meneskelig verdi?
å være eller ikke være

Stanley

.

Dorian Gray

Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

QueenB

behold bart & skjegg sier jeg. men trim det, og hold det rent og fresht. bart&skjegg er sjeldent feil.

men det har ingenting med din verdi å gjøre, bare utseende. og ja, det er mandig.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

.

Claw

Quote from: Ananas on September 08, 2012, 18:49:58 PM
Hvorfor er noen puter harde, mens andre puter er myke?

I tilfelle noen trenger handicap i putekrig.

Stemning

Dette er tråden for dumme spørsmål med smarte svar. Den andre tråden er for de dumme svarene. :)

Claw

Alt for avansert for meg dette her. Kan vi ikke ha en tråd for dumme spørsmål OG svar? :D

Stanley

.

Jeagle

Quote from: Autowin on September 09, 2012, 10:45:40 AM
Er ikke min skyld at det er sant, da...
i såfall har du meget lav verdi slik som du har kverulert rundt på dette forumet.
men siden et slikt scor card som du fårestiller deg ikke eksisterer så er du alikvel trygg.

hvorfor er ikke jeg fyllesjuk idag?
å være eller ikke være