Quote from: Greeneyed on May 20, 2013, 12:22:50 PM
Har forresten et dumt spørsmål i samme gate: Skal møte en fyr fra nettdating for første gang snart, er invitert hjem til ham for å drikke vin. Han har sendt meldinger som er ganske ... drøye, tydelig hva han vil. Selvsagt mulig jeg skuffer i forhold til bildene, men hvis ikke vil han ha sex med meg. Han vet at jeg vil kose og kanskje sove sammen, men ikke mer. Er det naivt å troppe opp på døra til en fremmed mann, som jeg aldri har møtt, og bare anta at han er like respektfull overfor mine grenser som han har sagt han er? Venninner sier det er galskap, men jeg klarer ikke helt å ta dem seriøst.
Ja.
Jeg har møtt tre gutter via nettdating. Alle i offentligheten. To av de var flotte gutter jeg møtte igjen, han tredje; not so much.
Tilfeldighetene ville ha det til at venninna mi møtte bli med da vi to skulle møtes. I ettertid er jeg veldig glad for det. Det var bare "småting" som gjorde hele greiea veldig creapy og kanskje mer
hvordan han gjorde det enn bare hva han gjorde. Han var flink til å få oss beggge til å føle oss vel, ga nesten like oppmerksomhet til begge og virket som en ordentlig gentleman. Men i tillegg prøvde han å kysse meg før vi hadde vært i samme rom i mer enn 5 min og han respekterte ikke at jeg trakk meg unna og sa nei. Etterpå fortalte jeg han veldig direkte at det der ikke var greit, men det samme skjedde to ganger til. Den tredje gangen gikk jeg uten å si hade. At han hadde dratt meg ned en skråning tidligere på kvelden gjorde ikke saken bedre.
Her var det en helt "perfekt" gutt som oppførte seg bra det meste av tiden, men som jeg ikke hadde tillitt til eller som respekterte meg. Dette var raskt tydelig og hele daten var over på 30 min.
Poenget mitt er at gutter/menn som i utgangspunktet virker veldig ok, og som du i utgangspunktet kunne hatt det veldig moro med kan oppføre seg på måter som gjør at du absolutt ikke har lyst til å ha det moro med de. - og du kan desverre ikke anta at alle fremmede menn vil respektere deg :/
Hva med en kaffe ute før dere drar hjem til han å drikker vin? Eller ta vindaten som date nr 2?