Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

MissThing

? Kan man slette egne innlegg? I såfall....ikke dumt å ha det valget:-)

Nytt spørsmål: Hvordan finner jeg alle avstemninger som er gjort her på GV-forum?

Eh

Jeg syns ikke noe om det da poster i en diskusjon blir borte og alt gir mye mindre mening.

Carebear

Quote from: MissThing on July 11, 2012, 17:10:10 PM
? Kan man slette egne innlegg? I såfall....ikke dumt å ha det valget:-)

Nytt spørsmål: Hvordan finner jeg alle avstemninger som er gjort her på GV-forum?

Hei!

Er ingen måte å _bare_ få opp alle avstemningene. Du må bla deg igjennom genrene og se etter det lille bildet helt til venstre her:

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Quote from: Autowin on July 11, 2012, 21:15:06 PM
Man kan i utgangspunktet ikke slette egne innlegg. Jeg fikk et lite unntak av Andreas.

Jeg slettet bare innleggene i gamle tråder, for at nye brukere, evnt. bekjente, ikke skal kjenne meg igjen.

Hm, jeg har slett-knapp på mine innlegg ihvertfall.

Stanley

.

Andreas GV

Quote from: Autowin on July 12, 2012, 12:49:50 PM
Men det er bare hos meg den er aktivert.

Oppdaget at den er aktiv hos alle faktisk. Kan jo ta en diskusjon om det skal være mulig å slette egne innlegg, eller om man skal være nødt til å eventuelt redigere og slette innholdet sånn at folk ser at det ihvertfall har vært et innlegg der.

Claw

Jeg synes ikke det skal være mulig. Bør også være sperre på redigering etter maks 12 timer imo.

Stanley

.

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Tingles

Finnes det måter å avvise på som ikke får deg til å framstå som verdens største ræv?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stanley

.

Claw

Quote from: Autowin on July 14, 2012, 01:02:41 AM
Er det dumt å be om nummeret til en jente, få det, for DERETTER å be om Facebook etterpå?

Det er ihvertfall ganske unødvendig.

Stanley

.

Chuck Baz

Quote from: Autowin on July 14, 2012, 02:20:34 AM
Men utifra bloggposten til Sondre, så kommer jenta garantert til å søke opp nummeret, google navnet, og finne FB din, uansett. Så da er det like greit å gjøre begge parter bevisst på at FB er et virkemiddel her?
Isåfall er det like greit å bare spørre om Facebooken med en gang..