Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Stemning

Quote from: tore on October 23, 2012, 16:11:26 PM
Er buksa for lang hvis den bare går 1 cm opp fra gulvet, eller går det fint?  :)

Kommer an på hvilken type bukse det er snakk om, da det er ulike "kjøreregler" for ulike buksertyper/stiler. Generellt sett vil jeg si at det er litt langt for jeans/chinos. MIne jeans liker jeg å brette opp 3 ganger (smaaale bretter) så de slutter omtrent midt på ankelen hvis de er lenger enn det fra før av.

Selveste

Quote from: Femininist on October 22, 2012, 22:45:31 PM
Løk = "en evighet"
Tomat = Varierer hvor moden den er når du kjøper den fra noen dager til 10 dager kanskje? (Grønnsaker får aldri ligge lenge hjemme hos meg så andre har sikkert bedre peiling). Tomat holder seg best i kjøleskapet, men smaker best om du lar den ligge på kjøkkenbenken.

Hermetikk i hermetikk boksen berger over natta i kjøleskapet (om du er heldig) hell alt over i en lufttett plastboks og sett det i kjøleskapet, da kan det holde i flere dager =)

se her ja, takktakk.

tore

Quote from: Stemning on October 23, 2012, 16:15:11 PM
Quote from: tore on October 23, 2012, 16:11:26 PM
Er buksa for lang hvis den bare går 1 cm opp fra gulvet, eller går det fint?  :)

Kommer an på hvilken type bukse det er snakk om, da det er ulike "kjøreregler" for ulike buksertyper/stiler. Generellt sett vil jeg si at det er litt langt for jeans/chinos. MIne jeans liker jeg å brette opp 3 ganger (smaaale bretter) så de slutter omtrent midt på ankelen hvis de er lenger enn det fra før av.

Takk!

tore

Quote from: Ananas on October 25, 2012, 00:30:50 AM
Kan man ende opp med å få leddgikt senere i livet av å knekke fingre?

Ikke faen. Gammel myte.

Er Kremtoppen og Hot Babe skalaen (1-10) så og si det samme?  ;)

SpantaX

Quote from: Ananas on October 25, 2012, 00:30:50 AM
Kan man ende opp med å få leddgikt senere i livet av å knekke fingre?

Så lenge du knekker og ikke drar i leddene er det ingen fare! Du får faktisk bedre mobilitet i leddene av å gjøre det :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

.

dtn

Quote from: Autowin on October 25, 2012, 18:07:21 PM
Dette var siden som dukket opp, og svarene var like klare...

http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=mobilitet+i+ledd

1. treff: "Mobilitet: Evnen til et fullt bevegelsesområde i ledd."
3. treff: "Med mobilitet menes funksjonell bevegelighet over flere ledd i en arbeidskjede."

Stanley

.

SpantaX

Quote from: Autowin on October 25, 2012, 18:32:45 PM
Hvordan GREIER man å finne fram til slik? Måtte du gå hele veien inn på hver enkelt artikkel, og faktisk *Grøss* lese?

Det står som første setning, under det første søkeresultatet. Men ja, du må jo faktisk lese den setningen.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Femininist

Jeg gjør ofte det, det kalles logikk ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dev

Noen som kan forklare Autowin hva google er? Jeg skjønner ikke hva det er, så noen andre må gjøre det.

lamasen

Et drittspill som fantes på gamle drittmobiler fra Nokia.

tore

Er det mulig å ha tredagers skjegg oftere enn hver tredje dag?