Personlig mener jeg det har ikke så mye å si så lenge du ser ok ut, men bra kles stil kan trekke deg opp mange hakk (eller ned mange hakk hvis gjort fryktelig feil). Det blir som utseende, det har ikke sinnssykt mye å si sammenlignet med personlighet og kroppsspråk, men det kan trekke deg opp mange hakk hvis du ser bra ut.
Hvis du virkelig er langt over gjennomsnittet vil det gjøre ting mye lettere for deg, men det er ikke nødvendig. Noen jenter vil også være ekstremt kresne når det kommer til kles stil, så med dem vil du nok ikke komme langt hvis du ikke passer deres stil. Men dette gjelder alle ting, noen jenter vil bare ikke like deg pga visse ting ved ditt utseende eller personlighet og det kan man ikke fikse.
Men jeg har for eksempel sjekka goth jenter mens jeg gikk med en mer casual/rock stil, så det er fullt mulig å sjekke på kryss av stiler osv.. For meg vil jeg si at bedre klesstil og utseende generelt har hatt størst effekt pga selvsikkerheten som kommer med det. Men nå er ikke jeg over gjennomsnittet på noen av delene, jeg har bare dratt meg opp fra under gjennomsnittet til rundt gjennomsnittlig.