Driver å melder med en jente og den siste tiden har jeg begynnt å ertet henne litt. Vi har kun flørtet på vorspiel tidligere. Smslogg:
Jeg: Vi to skal stikke å bowle en dag, taperen må kjøpe en drink til vinnern. Jeg har trent sykt i det siste, så det blir lett match å knuse deg;)
Hun: Haha, det er urettferdig at vi skal konkurerre i noe som jeg er så dårlig i. Men okey, du har tydeligvis ikke hørt om nybegynnerflaks? Så det er en liten mulighet for at jeg vinner:)
Jeg: Liker fightingviljen din! Selvsagt, du kan jo være en naturtalent.. Men det skader ikke å minne deg på at favorittdrinken min er Mojito..
Hun: Og jeg liker at du er så sikker på å vinne:P Min favoritt er strawberry daiqcuri, bare så du vet det:D
Jeg: Daiquri altså.. Bare pass deg, vi får se..
Hun: Haha, men du vet at du må være gentleman ikke sant? Og gentlemenn taper alltid, fordi de vil gjøre dama si glad:D Så vær forsiktig å ikke vinn:D Jeg vet det vil bli veldig hardt..
Hva bør man svare på det siste hun skrev? Tror hun tester meg for å seg om jeg er Nice guy (på en negativ måte/vennefelle) Vil nødig gi etter å skrive Ja blablabla, det dreper den ertende tonen vi har.
Jeg fortalte henne tidligere om jeg utnytta en kamerat av meg som sovna på nach, ved å stable stoler og bord over og rundt han og vekte han med signalhorn. Alt raste selvsagt. Da skrev hun: Haha, genialt! Du er en skikkelig badboy du;) Etterfulgt av kyssesmiley...
Føler jeg har teaset henne bra hittil, men vil ha tilbakemeldinger på samtalen. Ris og ros!