Han har vært veldig nysjerrig på om jeg dater andre.
Han spurte ut om jeg datet andre og det var i forhold til dette vi kom inn på temaet sukker.
Jeg var innstilt på å slette profilen og ta en lengre pause fra dating da han plutselig sendte meg post.
Jeg var lenge i tvil om jeg ville møte han. Helt frem til dagen før var jeg i tvil om jeg ville, men møtte opp på den første daten.
Nå har vi møttes to ganger i uken siden første date og prater enten på tlf eller har sms kontakt hver dag. Sist vi møttes kom jeg forsent til daten og han lurte på om jeg var på en annen date og det var grunnen til at jeg kom for sent. Jeg var åpen og sa at jeg ikke dater andre og fortalte han om at jeg hadde slettet profilen.
Vi pratet litt om hvor viktig vi syns det er med ærlighet og åpenhet i startfasen for å unngå usikkerhet og drama. Og da sier han at han ikke var intr i å date andre.
Han snakket om at han ikke er av den sjalu typen, men at hvis det ikke er tillit tilstede kan man self bli usikker og kanskje reagere med sjalusi.
Vi er veldig personlige i samtalene våre og det virker som vi har en connection på det emosjonelle.
Jeg er klar over at det er ganske tidlig i startfasen enda. Og menn er forsåvidt menn.
Men det er ikke til å unngå at dette gjorde meg veldig usikker. Jeg tror nok ikke jeg vil ta dette opp med han. Han er en voksen mann og gjør som han vil. Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke vil bli lekt med, men dette gjør at jeg kanskje vil bli mer reservert, og kanskje mer mistenksom i forhold til hva han sier og gjør overfor meg.
Og jeg vet ærlig talt ikke om det da er noe for meg å gå videre på......