Daten min fortsatt på sukker...

Started by Solskinn, April 03, 2012, 22:47:08 PM

Previous topic - Next topic

Solskinn

Har datet en fin mann nå i tre ukers tid. Vi har det veldig fint når vi er sammen og har kontakt hver dag.
Jeg har vært ærlig om at jeg ikke er på sukker og slettet sukkerprofilen min etter at jeg møtte han. Dette fordi jeg blant annet trengte en pause og fordi jeg ikke dater fler. Har heller ikke ønske om å date fler så lenge vi har det så fint sammen og i bli kjent fasen.

Men får litt vondt i magen når jeg logger meg på min fake sukker profil og ser at han fortsatt er pålogget og aktiv.
Ifølge han selv har han ikke ønske om å date noen andre enn meg.
What too do??
Skal jeg ende det hele eller fortsette og se hvordan ting utvikler seg?
Det er mitt liv og jeg bestemmer selv om han kan være rett for meg, jeg skulle jo ønske at han ikke var pålogget, men det er jo ingenting jeg kan kreve så tidlig. Jeg er så redd for å bli lekt med...
Dette gjør meg fryktelig usikker. Vi er veldig personlige når vi dater. Prater om alt. Og vi har hatt sex.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

piken

Men hvorfor i alle dager har du en "fake" sukker-profil? For å være helt ærlig syns jeg nesten det er verre ..

Det beste å gjøre her er å ta det opp med han, enten ved å spørre han ut eller å innrømme at du har logget deg inn og sett det.

Solskinn

Jeg hadde en personlig profil. Og en fake manne profil som jeg brukte litt for å få tips til hvordan skrive en bra profil selv. Dette fordi jeg hadde lite respons på min egen. Har brukt den falske profilen min for å lese på forumet for det meste. Døm meg gjerne for det. Kjenner fler som gjør det, og så vel ikke no galt i å beholde den så lenge den var uskyldig. Var der tilfeldig idag og søkte på navnet hans.

Det handler vel kanskje om at jeg har dårlig selvtillit og er usikker....

veroni2011

Hvis dere har kontakt hver dag og han selv sier han ikke ønsker å date noen andre enn deg synes jeg det er rart han er på sukker ja. Så lenge han har sagt det.

Du må bare spørre han da...

Anders GV

QuoteIfølge han selv har han ikke ønske om å date noen andre enn meg.
I hvilken kontekst fortalte sa han det?

piken

Absolutt ikke meningen å dømme deg, men hvis fyren jeg dater hadde hatt en fake profil så ville jeg blitt mer skeptisk enn om han hadde "glemt" å slette sin vanlige .. Men så er jeg superallergisk mot ting som er snikete og rart da.

3 uker er ikke så veldig lenge å ha date't, så i realiteten er det ingen krise at han fortsatt har profilen sin på sukker. Men hvis det ikke stemmer overens med hva han sier til deg så blir det litt dumt. Forsøk å ta det opp med han på en smidig måte, slik at du ikke skremmer han vekk med å virke for kontrollerende. Ro inn samtalen på sukker (kan jo henvise til denne http://www.aftenposten.no/okonomi/Er-blitt-millionarer-pa-nordmenns-nettdating-6790699.html#.T3vj8mOREoA artikkelen om Sukker på Aftenposten) og spør han om han fortsatt er der inne. Evt kan du konfrontere han med at du vet, men jeg tror jeg ville gitt han en sjangs til å være ærlig først.

VB

Personlig vil jeg si at å være usikker og å begynne å konfrontere han med dette etter 3 uker vil vel nesten være den kjappeste måten å få han til å løpe bort fra deg så fort han kan.

Kanskje han har møtt andre damer på sukker og logga seg på for å sjekke meldinger, evnt fortelle dem at han ikke er interessert i noe mer nå? Eller kanskje han ikke er hundre prosent sikker på forholdet deres enda og velger å holde døren åpen med et par andre damer i tilfelle han finner ut at dere ikke passer sammen (noe som han sikkert vil finne ut fort hvis du blir furt og sjalu over at han var på sukker).

Nå vet jeg ikke hvordan det ble sagt at han ikke vil date andre, men hvis du sa til han først at du ikke vil det så er det vanskelig for han å ikke si det samme. Eller sa han det helt uoppfordret fra deg?

Hvis du tar dette opp så vær veldig forsiktig med å være anklagende. Det høres også veldig stalker aktig ut når du har en fake profil og du har sjekka opp om han var online. For ikke å snakke om at han kommer til å lure på hva du driver med på din fake profil...

Solskinn

Han har vært veldig nysjerrig på om jeg dater andre.
Han spurte ut om jeg datet andre og det var i forhold til dette vi kom inn på temaet sukker.
Jeg var innstilt på å slette profilen og ta en lengre pause fra dating da han plutselig sendte meg post.
Jeg var lenge i tvil om jeg ville møte han. Helt frem til dagen før var jeg i tvil om jeg ville, men møtte opp på den første daten.
Nå har vi møttes to ganger i uken siden første date og prater enten på tlf eller har sms kontakt hver dag. Sist vi møttes kom jeg forsent til daten og han lurte på om jeg var på en annen date og det var grunnen til at jeg kom for sent. Jeg var åpen og sa at jeg ikke dater andre og fortalte han om at jeg hadde slettet profilen.
Vi pratet litt om hvor viktig vi syns det er med ærlighet og åpenhet i startfasen for å unngå usikkerhet og drama. Og da sier han at han ikke var intr i å date andre.
Han snakket om at han ikke er av den sjalu typen, men at hvis det ikke er tillit tilstede kan man self bli usikker og kanskje reagere med sjalusi.
Vi er veldig personlige i samtalene våre og det virker som vi har en connection på det emosjonelle.
Jeg er klar over at det er ganske tidlig i startfasen enda. Og menn er forsåvidt menn.
Men det er ikke til å unngå at dette gjorde meg veldig usikker. Jeg tror nok ikke jeg vil ta dette opp med han. Han er en voksen mann og gjør som han vil. Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke vil bli lekt med, men dette gjør at jeg kanskje vil bli mer reservert, og kanskje mer mistenksom i forhold til hva han sier og gjør overfor meg.
Og jeg vet ærlig talt ikke om det da er noe for meg å gå videre på......

Eh

Quote from: kastanje on April 04, 2012, 10:22:47 AM
Slett den fake profilen din og stol på han.

Yep.

Går du rundt og tenker på dette kommer du i negativ state og det kan påvirke hvordan du er rundt han og i så måte ødelegge for deg selv. Å gå rundt å være paranoid og stalke han med falske profiler gjør mer vondt enn nytte. Som andre sier her - er du egentlig noe bedre som har en falsk profil? I mine øyne er det faktisk verre, så slett profilen og opp med selvtillitten! Jeg er sikker på at du er en fantastisk jente som han har lyst på :)

Solskinn

Den skal nok slettes ja. Det høres ut som dere tolker det at jeg stalker. Men det var absolutt ikke min hensikt.
Jeg ble nysjerrig. Og det er riktig at jeg er redd jeg kan komme i en negativ state. Jeg har til nå vært laidback. Har bare hatt det utrolig fint når vi er sammen. Og følt at han er annerledes enn de andre menn jeg har møtt på. Vi ler masse, tøyser, tuller og har dype samtaler.
Jeg har hver gang jeg møter nye mennesker og menn prøvet å møte de med ett åpent sinn og være i nåtid.
Jeg får legge vekk usikkerheten..Prøve ivertfall....

Miss Føniks

Jeg skjønner godt at du kan bli skeptisk, jeg har hørt mye rariteter.
Men man må bare ta en sjangs, eventuelt si at en vennina så han pålogget.
At hun kjente igjen bilde du hadde vist :P
The Phoenix always rises from the asses

gismo2

Det kan være flere årsaker til at han beholder sukkerprofilen og er aktiv der. F.eks. gammel vane... og at han også er litt usikker på deg, og ikke vil slette profilen med en gang.
Men han sendte post til deg, og han sier han ikke vil date andre. Høres ut som han er monogam så lenge han dater deg.
Relax and enjoy  ;D

bareAre

Jeg ville gjort som gismo2 sa og til nød det Miss Føniks sa, hvis du ikke klarer å holde det tilbake :) Vet av egen erfaring at nyskjerrigheten fort kan ødelegge mye hvis du ikke stoler på det han forteller deg.

Solskinn

Jeg har valgt og velger å ikke si noe om det. Bare fortsette som før og se hvor det ender hen. Jeg er blitt litt skeptisk, men viser det ikke.