Naaai, jeg er ganske sikker på at det er bevisst.... Dette har skjedd med 3 gutter (tror jeg):
Nr. 1: maaange år siden- Han var rett og slett en kuk som plaget meg leeenge, og som ga nr mitt til andre gutter som også prøvde å kontakte meg. Prøvde å anmelde han, politiet brydde seg ikke og lo av meg. Men som sagt, maaaange år siden.
Nr. 2: en gærning jeg snakket med på sukker og som jeg ga nr mitt til, men aldri møtte. Han ringte et par ganger, men så reiste jeg utenlands og var borte i 6 mnd. Hørte ingenting etter det.
Nr. 3: enda en sukker-gutt. Var på date i november. Gikk bra, god kjemi bla bla. Før vi møttes, ringte han en gang og avtalte vår første date. Men rett før det, så ringte noen fra skjult nr, og la på etter 3 sek. Rimelig sikker på at det var han som ville teste meg først. Det ble aldri noen date nr. 2 til min overraskelse, så jeg slettet han etterhvert fra FB, og tenkte jaja, det blir ikke noe mer. MEN så er det jo noen som forts ringer... senest igår, sent på natta. Vet også at han har vært på ferie i påsken, og da har det vært stille. med en gang han kom tilbake, bam! skjedde igjen.
Jeg tror det er Nr. 3 som har ringt den siste tiden, men kan jo ikke være helt sikker. Dessuten ringer han/de utenom tlf-selger-tid, så det er utelukket. Huff. Teit og irriterende problem. Men dette er riktig forum for sånt, føler jeg