Hvordan sjekke "venner"?

Started by Tingles, April 18, 2012, 23:41:59 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Jeg lurer enkelt og greit på hvordan man tar folk man møter og får god kontakt med på byen, videre til ditt nettverk av venner?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

piken

Et triks er jo å invitere personen på voers sammen med vennegjengen eller noe annet som åpenlyst er en vennegreie og ikke bare for to stk.

VB

QuoteEt triks er jo å invitere personen på voers sammen med vennegjengen eller noe annet som åpenlyst er en vennegreie og ikke bare for to stk.

Det hun sa.

Jeg liker selv å invitere de med på grilling i parken siden jeg ofte gjør det om sommeren eller bowling om vinteren. Annen ting som også funker er vors eller invitere de med ut på byen når man ikke pleier å ha vors (pleier ikke ha vors selv). Si at de også kan ta med et par venner hvis de vil, på den måten blir det mindre skummelt å komme.

kebman

Hei, er på vei til kaffe med Gunnar. Bli med, da vel!

Hei, jeg og gutta skal å bowle på onsdag. Bli med da vel!

Hei, har vors på fredag. Du er herved høyst høytidelig invitert. Antrekk: Casual.

Osv. :D
Sow a thought, reap a desire. Sow a desire, reap a habit. Sow a habit, reap a destiny.
Nykomling siden 2008 :p

mortenoe

For omtrent to måneder siden traff jeg på en kar jeg syntes var sykt fet, og en av de snilleste menneskene jeg har møtt.
Det jeg gjorde var å invitere han med på forspill, og det viste seg at hele min vennegjeng også likte han. Så nå henger han med alle oss. ;)

Bare til sammenligning.
Er du klein eller?

VB

Kom på at jeg skrev et lengre svar om dette på en annen side en gang for lenge siden, kan summere opp de viktigste poengene.

- Ikke vær desperat
Altså samme som sjekke damer, inviter til ikke så seriøse ting først. Eks. Du inviterer ikke en kar du nettopp møtte til en helgetur på hytta.

- Introduser de for dine andre venner
Jo flere av vennene dine de blir kjent med jo større sjans for at de vil henge mer med dere, dette gir også deg verdi siden du blir den personen som introduserer nye folk og blir knyttepunktet mellom dem.

- Ta initiativ
Vær den som tar initiativ til ting så vil andre invitere deg med når de finner på noe.

- Facebook
Få de på facebook, mye lettere å slenge ut casual invitasjoner til en haug av folk over face i stede for sms.