Kommer det snart mer podcast?

Started by fuglen, April 19, 2012, 02:36:12 AM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg savner podcasten! Og lurte på om dere snart kommer med noe mer?  :)

(egentlig er det bare stemmen til andy jeg savner) :-*

Chuck Baz

Savner også podcasten, er så trivelig og artig å høre på i tillegg til at det er lærerikt.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Esteban

Jeg savner også podcasten fordi den var veldig informativ og trivelig, men syns enveis kravmentalitet som i innlegget rett over er temmelig stusselig.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Eh

TopGun

Quote from: Adriwen on April 19, 2012, 17:23:35 PM

Det å være i GV er jo JOBBEN deres, så det burde jo gått an å få startet det opp igjen?
Tviler på at de tjener noe på å lage podcastene. Er nok produktene man kjøper de tjener på.

Selveste

Quote from: Adriwen on April 19, 2012, 17:23:35 PM
De må forstå at det er mye enklere å høre på råd, enn å lese dem. Jeg savner også PodCasten.

Det å være i GV er jo JOBBEN deres, så det burde jo gått an å få startet det opp igjen?

Hehe, du må jo forstå at denne bloggen ikke er jobben deres. Jobben er det folk betaler for som f.eks. bootcamp eller coaching. Det de gjør ved siden av er frivillig og det bør vi være takknemlige for (selv om bloggen naturligvis er genial, gratis markedsføring for produktene GV tilbyr.)  :)

babubi

Andreas GV

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

TT82

Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.