Hm, hvordan respons fikk du på dine meldinger, da? Det er vanskelig å tolke kommunikasjonen mellom dere, med så lite info som du gir. Men det trenger ikke å stoppe meg i å prøve
Her er dealen:
- dere møttes på fest, og til tross for at du angivelig var veldig full, så rotet hun med deg. Godt tegn. (Men kanskje hun også var full?)
- du fulgte henne hjem, og har ikke sett henne så mye etter det, så hun har ikke rukket å gå lei, og du har ikke rukket å dumme deg ut. Godt tegn.
- dere har så vidt snakket på face, og så lenge hun ga positiv respons, så er det ingen grunn til bekymring riktig enda. Godt tegn.
Jeg tenker at du har gode odds, så langt. Det at du ikke kjenner henne, er jo bare bra! Det er en god unnskyldning til å bli bedre kjent
Du kan jo starte med å adde henne (hvis du ikke har gjort det enda), så vente et par dager, og kanskje initiere kontakt igjen, og be henne ut? Det viktigste re jo alltids hvordan du oppfører deg face to face.
Jeg tror dette kan funke,
forutsatt at hun har et minimum av interesse for deg. Ikke for å stresse deg, men det kan jo hende,
kan hende, at hun også var full og ikke visste helt hva hun drev med, og at hun angrer bittelitt. Men dette er bare i verste fall. Og jeg tror egentlig at du har en god sjanse, så lenge du går riktig fram.
Synes uansett at du skal satse og prøve å få til et møte
Men or guds skyld ikke mas, ikke send mange sms-er, ikke hver dag, og ikke flere pr. dag. Vær kul og bevar spenningen.