ok, trenger hjelp asap!

Started by TRStones, April 22, 2012, 09:25:16 AM

Previous topic - Next topic

TRStones

Jeg rota litt med drømmedama mi i går. Fulgte hun hjem og sov hjemme i egen seng.

Har lyst på noe mer med denne jenta.
Hva gjør jeg? sende sms om kaffe? adde face? what to do?
er supergira på denne jenta!!! :)

Tenker jeg må slå til nå.

TRStones

takker ;) skal prøve det... men fant ut at jeg glemte å ta nr hennes.

Er det creepy å finne nr og sende meld?

QueenB

litt creepy kankskje? med mindre hun liker deg veldig godt og synes det er romantisk...
men face er litt mer safe. Send en mld der, men ikke legg henne til med en gang. La henne svare først. Det hadde jeg likt, tror jeg :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Slapp av a.. Nå er det godt mulig at "creepy stalker" ikke er en beskyttet tittel, men selv har jeg en del krav som bør oppfylles før noen klassifiseres som dette. Å slå opp i en telefonkatalog eller adde noen man har rotet med på face er ikke et av disse.

En mail på face funker sikkert helt fint. Fremgangsmåten har jo Kaizer gitt deg. Korte og konkrete meldinger er stikkordet :)

Chuck Baz

Quote from: Adriwen on April 23, 2012, 11:02:34 AM
Det er uten tvil UTROLIG (!) Creepy å skaffe seg nr. hennes eller adde henne på Face. At HUN er drømmedamen DIN betyr ikke at HUN ser på DEG som drømmemannen SIN. Men du ga ikke så mye info om forholdet dere i mellom sånn sett, uansett.

Om de allerede har rota litt så betyr jo det at hun er keen om det ikke bare er alkoholen som prater, ville personlig sendt melding, føler at en sms viser mindre interesse enn å legge til noen på Face.

Stanley

.

Toshi

Quote from: Adriwen on April 23, 2012, 15:24:39 PM
Det er nettopp det. Derfor spurte jeg om forholdet mellom dem to.
Det er ikke engang sikkert jenta husker gutten, eller kjenner han i det hele tatt.

Ingen grunn til å tenke sånn i det hele tatt. TRStones spør jo bare hvordan det er greit å gå frem med å ta kontakt. Hvorvidt hun er interessert eller ikke er i utgangspunktet helt irrelevant. Eneste han kan gjøre er å legge tilrette for det han har lyst skal skje.

Tror hun blir glad for å høre fra deg igjen jeg, lykke til  ;)

UDA

Jeg ville rådet deg sterkt fra å bli overivrig angående damer. Prøv det minste ikke vise det så sterkt. Om du har lest 0330 bloggen står det noe som jeg selv også har erfart et par gang: Drømmedama blir ALDRI dama di. Med en gang hun blir "drømmedama" gjør du så mye rart at du ender med å ødelegge helt for deg selv.
No brain, no pain - no pain, no gain

VB

Som UDA sier, ikke prøv for hardt. Men prøv i det minste. Tror en casual melding på facebook ville gå fint, så kan du se an hvordan hun responderer og prøve å få til et møte.

Bare husk at det er alltid bedre å prøve litt for hardt enn å ikke prøve i det hele tatt.

Stanley

.

Esteban

GURUEN, hvordan kan du understøtte denne Påstanden du slenger ut MED?

"Jeg bare ser det LITT provoserende at han har truffet drømmedama, og tror at han uansett omstendigheter kan få hun kun fordi han har lyst, vil, og liker hun. Det er litt provoserende, da alle vet at hun også må like han tilbake, huske han, vite hvem han er, osv. noe Trådstarter ikke har hintet om mer informasjon om."

På hvilken SOM helst måte HAR han gitt uttrykk for at han kan få Drømmedama hans uansett Omstendighet, kun fordi HAN ønsker det? Trådstarter er jo helt klar over det, så skjønner lite av Det du skriver. Det han lurer på ER hvordan Han best mulig kan åpne for en videre relasjon til en jente som Han digger.

Angående trådstarters spørsmål er det jo aldri lett å vite hva som har vært damas intensjon med kvelden forut, om alkoholen spiller inn, hvordan hun tenker osv. Så om du skulle bli avvist eller ignorert enten over facebook eller sms, så kan det like godt skyldes at hun i utgangspunktet ikke var keen på noe mer enn litt roting enn den kvelden, ikke nødvendigvis at fremgangsmåten din ved facebook/sms er feil. Greit å ha i bakhodet.

Når det er sagt, gjør det enkelt. Det at du adder henne/finner nummeret hennes indikerer allerede en god dose interesse fra din side, bare tenk hva du ville føle om hun gjorde det mot deg i steden. Derfor tenker jeg at innholdet i en melding bør være nokså kort for ikke å virke overinteressert eller needy, og i hvert fall ikke en lang erklæring om hvor hyggelig du følte at det var forrige kveld. Hvis hun er keen på noe mer så vil hun nok heller foretrekke å svare på en kort melding enn en lang.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Roman

Quote from: Esteban on April 24, 2012, 18:30:09 PM
GURUEN, hvordan kan du understøtte denne Påstanden du slenger ut MED?

"Jeg bare ser det LITT provoserende at han har truffet drømmedama, og tror at han uansett omstendigheter kan få hun kun fordi han har lyst, vil, og liker hun. Det er litt provoserende, da alle vet at hun også må like han tilbake, huske han, vite hvem han er, osv. noe Trådstarter ikke har hintet om mer informasjon om."

På hvilken SOM helst måte HAR han gitt uttrykk for at han kan få Drømmedama hans uansett Omstendighet, kun fordi HAN ønsker det? Trådstarter er jo helt klar over det, så skjønner lite av Det du skriver. Det han lurer på ER hvordan Han best mulig kan åpne for en videre relasjon til en jente som Han digger.

Angående trådstarters spørsmål er det jo aldri lett å vite hva som har vært damas intensjon med kvelden forut, om alkoholen spiller inn, hvordan hun tenker osv. Så om du skulle bli avvist eller ignorert enten over facebook eller sms, så kan det like godt skyldes at hun i utgangspunktet ikke var keen på noe mer enn litt roting enn den kvelden, ikke nødvendigvis at fremgangsmåten din ved facebook/sms er feil. Greit å ha i bakhodet.

Når det er sagt, gjør det enkelt. Det at du adder henne/finner nummeret hennes indikerer allerede en god dose interesse fra din side, bare tenk hva du ville føle om hun gjorde det mot deg i steden. Derfor tenker jeg at innholdet i en melding bør være nokså kort for ikke å virke overinteressert eller needy, og i hvert fall ikke en lang erklæring om hvor hyggelig du følte at det var forrige kveld. Hvis hun er keen på noe mer så vil hun nok heller foretrekke å svare på en kort melding enn en lang.

1+ på denne.
Ta et steg tilbake og pust, rasjonaliser, så kan du sende melding over sms/face ;) Når man er følelsesmessig engasjert har man en tendens til å la seg rive med, og i worst case scenario, skremme vekk vedkommende :)
Du er en sexy, stud av et mannebein uansett hvordan dette utspiller seg.
Be like water my friend.

TRStones

okei,
Takker for alle svar ;)

Jeg gjorde som QueenB sa og utvekslet noen meldinger på facebook.
Men greia er at jeg kjenner hun ikke i det hele tatt. Og den kvelden jeg rota med henne var jeg så full at jeg bare husker noen få øyeblikk av kvelden. Har ingen anelse om hva vi har pratet om :S
Denne jenta går også på skolen min, så jeg ser hun kanskje tilfeldig 1 gang på to uker.

Fortsatt greit å spørre hun på kaffedate?

QueenB

Hm, hvordan respons fikk du på dine meldinger, da? Det er vanskelig å tolke kommunikasjonen mellom dere, med så lite info som du gir. Men det trenger ikke å stoppe meg i å prøve  :P

Her er dealen:
- dere møttes på fest, og til tross for at du angivelig var veldig full, så rotet hun med deg. Godt tegn. (Men kanskje hun også var full?)
- du fulgte henne hjem, og har ikke sett henne så mye etter det, så hun har ikke rukket å gå lei, og du har ikke rukket å dumme deg ut. Godt tegn.
- dere har så vidt snakket på face, og så lenge hun ga positiv respons, så er det ingen grunn til bekymring riktig enda. Godt tegn.

Jeg tenker at du har gode odds, så langt. Det at du ikke kjenner henne, er jo bare bra! Det er en god unnskyldning til å bli bedre kjent ;) Du kan jo starte med å adde henne (hvis du ikke har gjort det enda), så vente et par dager, og kanskje initiere kontakt igjen, og be henne ut? Det viktigste re jo alltids hvordan du oppfører deg face to face.

Jeg tror dette kan funke, forutsatt at hun har et minimum av interesse for deg. Ikke for å stresse deg, men det kan jo hende, kan hende, at hun også var full og ikke visste helt hva hun drev med, og at hun angrer bittelitt. Men dette er bare i verste fall. Og jeg tror egentlig at du har en god sjanse, så lenge du går riktig fram.

Synes uansett at du skal satse og prøve å få til et møte :) Men or guds skyld ikke mas, ikke send mange sms-er, ikke hver dag, og ikke flere pr. dag. Vær kul og bevar spenningen.

:)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.