ok, trenger hjelp asap!

Started by TRStones, April 22, 2012, 09:25:16 AM

Previous topic - Next topic

UDA

Quote from: Adriwen on April 24, 2012, 15:41:08 PM
Quote from: Toshi on April 23, 2012, 16:00:24 PM
Quote from: Adriwen on April 23, 2012, 15:24:39 PM
Det er nettopp det. Derfor spurte jeg om forholdet mellom dem to.
Det er ikke engang sikkert jenta husker gutten, eller kjenner han i det hele tatt.

Ingen grunn til å tenke sånn i det hele tatt. TRStones spør jo bare hvordan det er greit å gå frem med å ta kontakt. Hvorvidt hun er interessert eller ikke er i utgangspunktet helt irrelevant. Eneste han kan gjøre er å legge tilrette for det han har lyst skal skje.

Tror hun blir glad for å høre fra deg igjen jeg, lykke til  ;)

Nei, nei, helt ok det. Jeg bare ser det LITT provoserende at han har truffet drømmedama, og tror at han uansett omstendigheter kan få hun kun fordi han har lyst, vil, og liker hun. Det er litt provoserende, da alle vet at hun også må like han tilbake, huske han, vite hvem han er, osv. noe Trådstarter ikke har hintet om mer informasjon om.
[/quote

Denne karen her er jo faktisk ikke helt klok.
No brain, no pain - no pain, no gain

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Koraboros

Quote from: Adriwen on April 26, 2012, 17:33:13 PM
Var det siste sitatet ment som et personangrep på meg? Hmmm... Hvordan var reglene om å være snill og grei mot andre, igjen...
Det var dårlig argumentert, sannsynligvis motivert i latskap fremfor noe annet.

Men jeg er likevel enig. For det første har du ingen grunn til å bli provosert av din egen feilaktige tolkning av situasjonen, og for det andre trenger du virkelig å lære deg å lese mellom linjene og jevnt over gjøre mer optimistiske antagelser.

TRStones

Takk for selvtillit's boosten QueenB. :)
Jeg manna meg litt opp og tok kontakt igjen. Har planlagt at vi møtes ute på byen ikveld. Så får vi se hvordan det går.

PS. Vet at jeg ikke er drømmetypen hennes :)

QueenB

hvordan vet du det? ikke tenk sånn, bare ta det med ro. En date er ikke all verden , bare slapp av og ha det gøy  :-*
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.