regner med at det er mange av dere her, så kanskje dere kan svare meg på dette spm.
Ok, var på Tom Waits-løpet igår med noen venner, og ble kjent med en venn av dem. Kjempehyggelig fyr som egentlig var ganske kjekk og sjarmerende, selv om han ikke var en typisk hunk. Han var så lett og morsom å prate med, og etterhvert ba han meg ut på date idag + det ble litt kyssing før jeg dro hjem (tidlig).
Men SÅ møtte jeg han på date idag, og han var helt annerledes
Sa knapt fem ord til meg, og jeg måtte nærmest dra ordene ut av munnen hans. Virket så nervøs, fikk ikke engang klem når vi sa hei og hadet ( jeg måtte anstrenge meg litt for å klemme han). Herregud. Greit nok at han var bakfull, men alvorlig talt. Han virket jo som en kjekkas kvelden føøøøør. Men jeg husker jeg tullet med han, og sa: gleder meg til å se deg edru imorgen! Da svarte han at han gruet seg, fordi han trodde jeg var litt tøff å gå på date med. Tenkte bare at han kødda, men han mente det tydeligvis.... Men jeg er jo så hyggelig.
Hva er egentlig greia med å være sååå tafatt? hvorfor be en jente ut på date, når du vet du kommer til å oppføre deg sånn?
Kanskje ikke så mye å svare på her, men jeg trengte en utblåsning. Skal la være å date en stund framover, da resultatet blir akkurat det samme som å aldri date.
Kjenner jeg blir både skuffet og litt lei meg. Sukk.