Jeg føler jeg har lært mer om selv enn jeg har om jenter etter jeg begynte å fokusere på dette.
Det kan jo være fordi jeg har vært litt dårlig på å eskalere og ikke prøvd mye. Bare etter en liten stund fikk jeg ganske god kontakt med en dame som ble mer som en ltr. Planen var ikke å gi opp sjekkingen, og det var jeg ganske klar overfor henne med, men det ble ikke det samme fokuset på å møte damer lengre. Jeg hadde nok litt dårlig samvittighet og det var kanskje en lett unnskyldning for å ikke dra ut så mye.
Det jeg har lyst til å si er at fra jeg begynte å sette meg inn i alt rundt sjekketeori og selvutvikling har jeg vært i en prosess som endret ganske mye av hvordan jeg tenker og forholder meg til ting. Jeg tok BC hos en annen aktør en GV, og jeg følte jeg fikk veldig mye ut av den. Men da jeg skulle begynne å sjekke alene og sammen med kompiser slutta det aldri å gjøre fysisk vondt. Jeg tror jeg sleit med usikkerheter. Jeg føler meg litt annerledes idag, men det tror jeg er prosessen som konstant rydder opp i tankene mine og gjør det lettere for meg å slappe av og være meg selv.
Jeg ser dere alle sier at det blir for mye teori. Jeg vil ikke forsvare det å være keyboardjockey, men det er mye bra der ute som er interessant. Og jeg syns det er litt som matte i forhold til andre teknologiske fag; vet du at du har nok matte, så føler du deg tryggere på de andre teknologiske fagene. Du vet du har mer enn nok teori og vet det ikke er der skoen trykker. Så jeg tror ikke dere skal se på den tida med teori som bortkastet(eller er det bare jeg som rasjonaliserer at det er OK å dasse fremfor data'en nå?
).
Har ihvertfall gitt meg utrolig mye. Gitt meg hjelp gjennom sorg, hjelp til å stole på karrierevalg, hjelp til å være meg selv og sikkert mye jeg ikke ser.
Liker at dere deler, det gir inspirasjon
Kjenner det er på tide å gå mer målrettet tilverks igjen for meg. Har begynt å spist bedre og trene regelmessig, så føler energien er der. Det er deilig
Og Adriwen, om å være seg selv: Er du en sutrete, oppmerksomhetssjuk guttunge, så for guds skyld ikke vær deg selv. Er du en kar som respekterer deg selv nok til å forvente mer av deg selv enn av andre, aldri lar problemene dine gå utover andre og gjør ditt for å skape verdi; da kan du være deg selv.