Quote from: Adriwen on May 09, 2012, 14:43:48 PM
Jeg har ikke hatt muligheten... Sier jeg... Igjen...
Nå skal jeg være veldig direkte, forhåpentligvis kan dette hjelpe deg litt på veien! Få pikken ut av hånda, legg ned teoriboka, kom deg ut av sofaen og snakk med en jente!
Jeg regner med at du har lest "min historie", jeg regner med at du er der jeg var. Jeg gikk 6 måneder og leste teori uten å snakke med en eneste ny jente, skal jeg si deg hva jeg fikk ut av det? IKKE EN DRITT! Det var 6 måneder bortkastet!
Alternativ en: Se for deg 6 måneder frem i tid, du snakker ikke med en eneste jente, du leser masse teori, men du blir ikke bedre. Om seks måneder kommer du til å se tilbake på denne dagen og ønske at du tok et valg, du kommer til å angre. Du kommer til å ha de samme bekymringene som i dag, du mest sannsynlig til å være jomfru, du kommer mest sannsynlig ikke til å bli invitert på noen flere fester.
Alternativ to: Nå vil jeg at du skal se 6 måneder frem i tid, hvor mange jenter skal du ha snakket med? Det er ca 180 dager til om 6 måneder, hvis du snakker med 3 jenter om dagen i de neste 6 månedene så har du snakket med 540 jenter, da kan jeg garantere deg at du kommer til å være på et sinnsykt mye høyere nivå enn det du er nå. Du kommer mest sannsynlig ikke til å være jomfru lenger, du kommer mest sannsynlig til å bli invitert på fester og ting du bekymrer deg for nå, kommer ikke til å være en bekymring lenger.
Hvilket alternativ velger du? Når du har valgt et alternativ så gjør du det! That's it!
Når det kommer til forsøket:
Tror man har sinnsykt godt av det, jeg har nok teori i hodet for 5 år frem i tid og jeg har kuttet ut all kontakt med "miljøet" og teoribøkene i 6-7 måneder nå, framgangen har vært sinnsyk! Jeg har ikke gått inn for å sjekke damer på samme måte som før, men jeg har fått bedre resultater fordi jeg ikke har tenkt så mye, heller bare gjort som jeg selv ønsker
Lykke til!