Har fjernet endel omformuleringer, og kuttet ut endel fyll og fjernet noen setninger.
"Synes siden generelt var grei, men jeg savner priseksempler og "action-bilder"... Altså bilder fra ett ekte show du hatt... Av bildene dine kan du godt fjerne bildet i g-string som er tatt bakfra (la oss være litt nysgjerrige) og gjerne bytte ut alle g-string-bildene med bilder i boxer isteden... Så kan du heller ha ett bilde i g-string i action-bildene.."
Problemet er at jeg mangler profesjonelle action bilder, men regner med å få det når jeg begynner å strippe.
Jeg skjønner at det er bedre for min egen del å kutte ut g-string bildene. Si at jeg kutter dem ut, og sitter igjen med 4bilder.
Blir ikke dette litt snaut?
Ang. pris: Jeg vet at jeg kan tjene opptil 39950,- i året skattefritt, så jeg undersøker for øyeblikket inntekten min osv.
Om jeg angir pris på nettsiden, så føler jeg at jeg må ha alt på det rene.
Hovedside:
Lei av forutsigbare kvelder med vin og kjeks?
Om du har du lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige, eller om du vil overraske noen du kjenner, så har MarkX løsningen på problemet. MarkX er en mannlig entertainer, som tilbyr underholdningstjenester i Kristiansandsområdet.
Hva er et strippergram?
Et strippergram er kort fortalt en striptease som blir levert hjem til deg. Et strippergram passer til alle anledninger.
Har du lyst, har du lov.
Om du planlegger en jentekveld med vin, eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne, så kan MarkX bistå med underholdning. MarkX leverer et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse.
Du er i fokus
Det er din kveld, og du sitter i forsetet. Showene er derfor basert på aktiv deltakelse fra deg og dine, slik at dere sitter igjen med en minnerik opplevelse som dere sent vil glemme.
Ved å gå på "kontakt", kan du sikre deg et hett og sexy strippergram.
Bio:(intensjonen min her er å gi en form for "tillit")
Jeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene. I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, men utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, som Braziliansk Jujitsu og Muay Thai, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet på meg. Byen ble Oslo, siden mulighetene for dans var, og er fortsatt, betydelig større der enn hvor jeg kommer fra. Jeg påbegynte også høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.
Jeg har tilbringt et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen.
Jeg jobbet for en stor aktør i Australia som leverte show, hovedsakelig rettet mot kvinner. Jeg fikk mye erfaring, samtidig som at jeg fikk se landet. Denne erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å ha kontakt med publikum, slik at de sitter igjen med en best mulig opplevelse.
Mine show er en avspeiling av mine interesser og min personlighet. Hvert show jeg leverer er derfor unikt i både form og innhold.
Og igjen, takk for den flotte feedbacken folkens