Regn på 17 mai er kjipt, og jeg nekter å jobbe med eksamen min
Kommer med noen innspill på språk og informasjon, er ikke sikkert du er enig i det jeg sier, eller at det er sant, men det får du vurdere selv =) Layouten synes jeg ser fin ut.
Home (Skift gjerne navn til Hjem)
QuoteOm du har du lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige, eller om du vil overraske noen du kjenner, så har MarkX løsningen på problemet. MarkX er en mannlig entertainer, som tilbyr underholdningstjenester i Kristiansandsområdet.
Har du lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige? Eller om du vil overraske noen du kjenner? MarkX har løsningen på problemet; En mannlig entertainer, som tilbyr strippergram i Kristiansandsområdet.Spørsmål er mer catchy og du bør bruke begrepet strippergram, siden det er hva du selger og bygger videre på i neste avsnitt.
QuoteEt strippergram er kort fortalt en striptease som blir levert hjem til deg. Et strippergram passer til alle anledninge
Strippergram kommer fra ordene stripping og telegram og er en striptease som blir levert hjem til deg. (Lets face it, et strippergram passer ikke til ALLE anledninger)
Flett gjerne inn om det er med eller uten kostymer etc.
QuoteOm du planlegger en jentekveld med vin, eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne, så kan MarkX bistå med underholdning. MarkX leverer et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse.
Også her tror jeg det ville passet med spørsmål ala
Planlegger en jentekveld med vin? Eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne? MarkX kan bistå med et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse. Den siste setningen ville jeg hatt i kursiv, eller droppet.
QuoteDet er din kveld, og du sitter i førersetet. Showene er derfor basert på aktiv deltakelse fra deg og dine, slik at dere sitter igjen med en minnerik opplevelse som dere sent vil glemme. Ved å gå på "kontakt", kan du sikre deg et hett og sexy strippergram.
Med unntak av "derfor" synes jeg dette avsnittet er fint.
BioQuoteJeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene.
I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, men utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, som Braziliansk Jujitsu og Muay Thai, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet på meg. Byen ble Oslo, siden mulighetene for dans var, og er fortsatt, betydelig større der enn hvor jeg kommer fra. Jeg påbegynte også høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.
Jeg har tilbringt et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen.
Jeg jobbet for en stor aktør i Australia som leverte show, hovedsakelig rettet mot kvinner.
Jeg fikk mye erfaring, samtidig som at jeg fikk se landet. Denne erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å ha kontakt med publikum, slik at de sitter igjen med en best mulig opplevelse.
Mine show er en avspeiling av mine interesser og min personlighet.
Hvert show jeg leverer er derfor unikt i både form og innhold.
Jeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene.
I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, og utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet til Oslo hvor jeg påbegynte høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.
I 20XX tilbringte jeg et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen. Der jobbet jeg for en stor omreisende showleverandør og fikk utviklet gode ferdigheter innen strippergram, hovedsakelig rettet mot kvinner. Jeg var med på mange ulike typer show for ulike mennesker og den erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å gi av seg selv, og å ha en god kontakt med publikum. Mine show er derfor en avspeiling av mine interesser og personlighet.
Hvert show er unikt i både form og innhold.GalleriFine bilder, men hva har de med ditt produkt å gjøre? Jeg ville byttet ut alle. Få inn en god fotograf, noen jenter og bilder fra ulike show. Si fra om du trenger statister, jeg har plutselig fått mange single venninner, tipper de kan stille opp gratis mot anonymisering...
ReferanserIkke ha et punkt som heter referanser om du ikke har noen referanser å vise til.
KontaktSer bra ut, ville kanskje hatt "mer info" og ikke "utfyllende info", samt nevnt noe om prisinformasjon i samme slengen.