Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Quoteforhold til at det er et OPPDRAG for meg, men dagligdags for GV-gutta og 75 % av forumet her. Så vil jeg ikke si at sammenligning kan skryte av meg, tror jeg. Jeg har lang vei å gå igjen. Men heldigvis så krever ikke å sjekke jenter fysisk trening. Men mentalt.

Nå blir jeg nesten forbanna på deg. Du mener da at vi som er her ikke har gått bort til en jente for første gang?
Vi har alle vært der du er, du er bare forbanna heldig som får gratis hjelp. Slutt og syt, slutt og vær en drittunge. Ta ansvar for eget liv.
Om du mener du er nedbrutt skulle du sett meg for 1 år siden.

Rebound

Quote from: Autowin on May 21, 2012, 17:24:12 PM
Quote from: mortenoe on May 21, 2012, 17:21:04 PM
bra jobba autowinl. Du klarer jo oppdragene med glans! Veldig spennende tråd dette her. Thumbs up!

I  forhold til at det er et OPPDRAG for meg, men dagligdags for GV-gutta og 75 % av forumet her. Så vil jeg ikke si at sammenligning kan skryte av meg, tror jeg. Jeg har lang vei å gå igjen. Men heldigvis så krever ikke å sjekke jenter fysisk trening. Men mentalt.

Det ligger i hjertet, følelsene, og mindsettet. Mitt er ødelagt, eller aldri blitt lagd. Så jeg prøver i hvertfall...

+ Det var bare flaks at jeg traff hun jenta på busstoppet i dag, så tilgjengelig. Bussen gikk 10 min senere, og jeg VURDERTE å gå tilbake til skolen å skifte etter Gym (siste økt for dagen), men jeg valgte heller å dra hjem med en gang. Så livet består av å finne flaksen...

Du må gi deg selv mer creds! Det er imponerende at du har begynt å ta initiativ og handling. Ja, du har en lang vei å gå, men du har ihvertfall begynt å gå :)

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Så bra at du synes det er gøy :)

Oppdrag 4:

Autowin pimpes opp

Krav for å bestå oppdraget:

1. Du må overbevise mora di om at du trenger nye sko og ny t-skjorte.
2. Du må kjøpe en t-skjorte med V-hals:

3. Du må kjøpe deg Converse sko i enten helt svart, helt hvitt, grått, eller rødt:

Ca. pris for t-skjorte på H&M: 150,-
Ca. pris for Converse: 750,-

Du finner Converse i Sandvika her:

Euro Sko
Otto Ruges vei 80
Østerås
Sandvika

Du taper oppdraget dersom du:

Poster mer enn 100 poster på forumet (966) før du har gjennomført oppdraget (inklusive PMs til meg).

Premie hvis du klarer oppdraget:
1. Du ser awesomere ut.
2. Ny chat session på Facebook (denne gangen 30 min) hvor vi diskuterer sjekking.
3. Nytt oppdrag spesialdesignet til å få deg flinkere med jenter.

Straff hvis du ikke klarer oppdraget: Ingen straff denne gangen, siden du vant immunitet i forrige oppdrag.

Så fort du har klart oppdraget poster du i denne tråden, så får du et nytt oppdrag. Etter hvert vil oppdragene bli mer avanserte og premiene vil gradvis bli bedre og bedre.

Er du fremdeles med?

mortenoe

Er jo en gratis internett bootcamp dette her. Misunner deg Autowin ;)
Er du klein eller?

Torstein

Jeg har gjort alle missionene til autowin etterhvert som de har blitt lagt ut :)

Stanley

.

Egil GV

QuoteCa. pris for t-skjorte på H&M: 150,-

Faktisk 79.-kr for slim fit svart eller hvit v-hals t-skjorte:) På HogM
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Jeagle

kjenner jeg hater deg litt auto, bare litt.
å være eller ikke være

SpantaX

Quote from: eightball on May 21, 2012, 23:06:28 PM
QuoteCa. pris for t-skjorte på H&M: 150,-

Faktisk 79.-kr for slim fit svart eller hvit v-hals t-skjorte:) På HogM

Jeg fant for 49,- nå i helgen :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Dev

Quote from: Andreas GV on May 21, 2012, 22:28:58 PM

3. Du må kjøpe deg Converse sko i enten helt svart, helt hvitt, grått, eller rødt:

Jeg har selv kjøpt meg BLÅ (mørke) converse sko for ikke så lenge siden, er det en grunn til at de ikke skal være blå?

woop

Quote from: Dev on May 22, 2012, 06:03:13 AM

Jeg har selv kjøpt meg BLÅ (mørke) converse sko for ikke så lenge siden, er det en grunn til at de ikke skal være blå?
Synes de blå er kjempekule jeg, og så er det ikke så mange som har de heller :)

Stanley

.

Smooth

De i butikken har ingen fordommer, og hjelper deg gjerne uansett hva :) de ser ikke rart på deg om du ikke vet hvor ting er. Du lager nok problemer før du i det hele tatt har prøvd

Chuck Baz

Quote from: Autowin on May 22, 2012, 08:55:52 AM
Min kropp kler nok ikke akkurat SLIM FIT V-halser, akkurat...

Det vanskeligste må vel være å kjøpe Converse-sko, da jeg ikke vet hvor jeg finner det. Jeg har ALDRI vært i en skobutikk før, tror jeg. Jeg tror at skoene som har blitt kjøpt til meg, har vært gaver, osv.
Det gjelder å ikke kle seg for baggy og ikke for tight uansett hvilken kroppsform du har. Andreas har vel også allerede skrevet hvilken butikk som selger converse-sko der du bor også..