Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM
Quote from: Ananas on May 22, 2012, 17:58:22 PMIngen som tenkte på nevne at man ikke skal blande mørkeblått og sort dåeh.Du er flink da, Adriwen. Synes dog du skal gå og bytte enten fargen på skjorten eller fargen på skoene.
Quote from: Autowin on May 22, 2012, 20:54:56 PMIkke med mindre DET er et krav for å bestå oppdraget. Andreas har ennå ikke lest at jeg har bestått det, og KUN fått hatmeldinger...''Den passer ikke til den fargen osv...'' ...
Quote from: Ananas on May 22, 2012, 21:38:41 PMQuote from: Vibingray on May 22, 2012, 21:21:22 PMQuote from: Ananas on May 22, 2012, 17:58:22 PMIngen som tenkte på nevne at man ikke skal blande mørkeblått og sort dåeh.Du er flink da, Adriwen. Synes dog du skal gå og bytte enten fargen på skjorten eller fargen på skoene.Hvorfor funker ikke dette? Nyskjerrig Jeg synes ikke det ser fint ut sammen. Jeg ser på sort, mørkeblått og brunt som 'basisfarger' så å blande de synes jeg ser rart ut. Det blir som å gå i blå dressjakke og sort dressbukse, for meg.Adriwen, lykke til. Med alt.
Quote from: Vibingray on May 22, 2012, 21:21:22 PMQuote from: Ananas on May 22, 2012, 17:58:22 PMIngen som tenkte på nevne at man ikke skal blande mørkeblått og sort dåeh.Du er flink da, Adriwen. Synes dog du skal gå og bytte enten fargen på skjorten eller fargen på skoene.Hvorfor funker ikke dette? Nyskjerrig
Quote from: Autowin on May 22, 2012, 23:15:30 PMOppdrag var ikke å bli moteguru.Det var: Kjøp Converse-sko og V-hals T-skjorte. Det har jeg gjort.Vær fornøyd utifra forutsetningene og forventningene...
Quote from: Ananas on May 22, 2012, 23:27:32 PMHm. Kanskje jeg tok feil. Uansett ikke meningen å styre topic helt av. Jeg vet at det kan være vanskelig å lese hva en person legger i det de skriver på nett, så jeg skal bare si at jeg ikke MENTE å være negativ mot deg, det var bare noe jeg der og da ikke så for meg at kunne passe sammen. Men selvfølgelig kan det jo det.
QuoteDet virker som du vinkler alt du skriver til meg som sarkasme, ironi, og forvirrende, Ananas...
QuoteHm. Kanskje jeg tok feil. Uansett ikke meningen å styre topic helt av. Jeg vet at det kan være vanskelig å lese hva en person legger i det de skriver på nett, så jeg skal bare si at jeg ikke MENTE å være negativ mot deg, det var bare noe jeg der og da ikke så for meg at kunne passe sammen. Men selvfølgelig kan det jo det.
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 16:36:48 PMPS: Er dette noe Andreas gjør frivillig alene, eller vet de andre GV-gutta om dette opplegget?