Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Quote from: Ananas on May 22, 2012, 17:58:22 PM
Ingen som tenkte på nevne at man ikke skal blande mørkeblått og sort dåeh.

Du er flink da, Adriwen. :) Synes dog du skal gå og bytte enten fargen på skjorten eller fargen på skoene.

Hvorfor funker ikke dette? Nyskjerrig :)
Be like water my friend.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 22, 2012, 20:54:56 PM
Ikke med mindre DET er et krav for å bestå oppdraget. Andreas har ennå ikke lest at jeg har bestått det, og KUN fått hatmeldinger...

''Den passer ikke til den fargen osv...'' ...
Du har ikke fått en eneste hatmelding. Du fikk noe kritikk, som du valgte å tolke negativt. Se heller positivt på det: Hver gang du får kritikk, har du mulighet til å øve deg på å ikke ta deg nær av den. I tillegg til at kritikk ofte inneholder gode råd (selv om alle kan ta feil, selvfølgelig).

Stanley

.

leonidas

Quote from: Ananas on May 22, 2012, 21:38:41 PM
Quote from: Vibingray on May 22, 2012, 21:21:22 PM

Du er flink da, Adriwen. :) Synes dog du skal gå og bytte enten fargen på skjorten eller fargen på skoene.
Jeg synes ikke det ser fint ut sammen. Jeg ser på sort, mørkeblått og brunt som 'basisfarger' så å blande de synes jeg ser rart ut. Det blir som å gå i blå dressjakke og sort dressbukse, for meg.

Adriwen, lykke til. Med alt.

Blått og svart er veldig akseptert å matche, i motsetning til brunt og svart som jeg er enig i at ikke er noe særlig. Å ha på seg svarte converse og en blå v-hals vil se veldig bra ut, og ingen kommer til å tenke at "Herregud, han der hadde på seg blå t-skjorte og svarte sko, GÅR DET AN å ha lite peiling eller". Les f.eks. her: http://www.gq.com/style/style-guy/suiting/200206/black-blue-match og her: http://www.fashionbeans.com/2012/mens-shoe-colour-combinations/ som begge er sider som er mer opptatt av å se bra ut enn å gjøre et statement ut av klærne sine.

Femininist

Ikke noe problem å blande sort og mørkeblått, men det kommer helt an på hvordan det gjøres! Converse, jeans, blå t-skjorte og en svart cardigan ser helt ok ut sammen og kan langt ifra sammenlignes med en dress som ikke passer sammen...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

.

Femininist

Quote from: Autowin on May 22, 2012, 23:15:30 PM
Oppdrag var ikke å bli moteguru.

Det var: Kjøp Converse-sko og V-hals T-skjorte. Det har jeg gjort.

Vær fornøyd utifra forutsetningene og forventningene...

Joa, men implisitt i oppdraget ligger det nok at du skal bruke det og!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Smooth

Quote from: Autowin on May 22, 2012, 20:54:56 PM
Ikke med mindre DET er et krav for å bestå oppdraget. Andreas har ennå ikke lest at jeg har bestått det, og KUN fått hatmeldinger...

''Den passer ikke til den fargen osv...'' ...
Hva er galt med å legge ut bilde?

Carebear

Quote from: Ananas on May 22, 2012, 23:27:32 PM
Hm. Kanskje jeg tok feil. Uansett ikke meningen å styre topic helt av. Jeg vet at det kan være vanskelig å  lese hva en person legger i det de skriver på nett, så jeg skal bare si at jeg ikke MENTE å være negativ mot deg, det var bare noe jeg der og da ikke så for meg at kunne passe sammen. Men selvfølgelig kan det jo det.

:)

Neh, du tok ikke feil.

Spørsmålet "kan man matche sort og blått" er moteverdenens versjon av vitenskapens "hva kom først, høna eller egget".

Diskusjonen kjøres forresten videre her: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2562.msg20791#new
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stanley

.

Roman

Quote from: Ananas on May 22, 2012, 21:38:41 PM
Quote from: Vibingray on May 22, 2012, 21:21:22 PM

Jeg synes ikke det ser fint ut sammen. Jeg ser på sort, mørkeblått og brunt som 'basisfarger' så å blande de synes jeg ser rart ut. Det blir som å gå i blå dressjakke og sort dressbukse, for meg.

Adriwen, lykke til. Med alt.

Ok, jeg har ikke kommet så langt i min "fashionsense" at jeg har begynt å plukke det opp. MEN jeg har skjønt at brunt og svart, dont mix whatsoever ;) Så jeg er ikke helt uten håp ;)

Og dagens regnestykke:

QuoteDet virker som du vinkler alt du skriver til meg som sarkasme, ironi, og forvirrende, Ananas...
+
QuoteHm. Kanskje jeg tok feil.
Uansett ikke meningen å styre topic helt av. Jeg vet at det kan være vanskelig å  lese hva en person legger i det de skriver på nett, så jeg skal bare si at jeg ikke MENTE å være negativ mot deg, det var bare noe jeg der og da ikke så for meg at kunne passe sammen. Men selvfølgelig kan det jo det.
= ?
Be like water my friend.

Stanley

.

Stanley

.

Torstein

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 16:36:48 PM
PS: Er dette noe Andreas gjør frivillig alene, eller vet de andre GV-gutta om dette opplegget?

Det er hemmelig