Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 16:36:48 PM
Nå begynner jeg å bli utålmodig her... Venter på Chatt-session og ny utfordring...
Du bør være litt takknemmelig for at du får gratis profesjonell hjelp. Andre må betale tusenvis av kroner for dette.

Stanley

.

Dev

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 18:00:54 PM
Som skrevet på side 8 elns. (husker virkelig ikke), så var det folk som joina seg på dette opplegget. Eneste forskjellen er at jeg får høyere belønning, jo mer avanserte oppdragene blir, men også hardere og strengere straff.

Det er da fullt mulig for dere å Joine.

Vibingray har startet en egen ''in'' på Feltrapporttråden, hvor det drives med samme oppdrag som her. F.eks. snakke med en fremmed hver dag, osv.

Konklusjon: Det er ingen som stopper deg fra å gjøre det jeg/vi/alle gjør.
Nå refererte jeg til masinga di om chat session etc. Pris for en vanlig coaching time hos GV er 750 kr. Jeg tok kanskje litt i når jeg sa tusenvis av kroner, men det er nok prisen det hele vil ende opp med om du ikke hadde fått det gratis.

Perfekt profil-pakka til GV koster forresten 14 000 eller noe. Du har også fått deler av den.

Stanley

.

Andreas GV

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 18:06:39 PM
Åja :o

Jeg skal vise mere respekt og være mer tålmodig fra nå av :'(

Bra :)

Og det bringer oss over i neste oppdrag:

Oppdrag 5:

Innergamet begynner å bygges

For å bli flink med jenter (og andre mennesker generelt) trenger man "sosiale antenner". For dette oppdragets skyld forenkler vi sosiale antenner til å bestå av to ting:

1. Selvinnsikt (til å se hvordan egen adferd oppfattes av andre.)
2. Evne til å endre adferden (slik at folk får et bedre inntrykk av deg).

Siden vi ikke har kjennskap til hvordan du oppfattes på skolen din eller sammen med jenter, tar vi utgangspunkt i hvordan du oppfattes på dette forumet.

Krav til å bestå oppdraget:

Kopier denne listen over egenskaper, og del dem opp i tre grupper:

1. Egenskaper du TROR at resten av forumet oppfatter at du har.
2. Egenskaper du TROR at resten av forumet oppfatter at du IKKE har.
3. Egenskaper du tror at resten av forumet ikke har noen oppfatning om at du har eller ikke.

Glad
Moden
Trist
Modig
Snill
Hjelpsom
Høflig
Selvstendig
Takknemlig
Filosoferende
Omtenksom
Nysgjerrig
Optimistisk
Realistisk
Pessimistisk
Hyggelig
Rasjonell
Sint
Masete
Sta
Dedikert
Humoristisk

(Hvis det er noen av ordene du ikke vet hva betyr, så søk de opp på wikipedia.no eller spør de andre på forumet)

Lag en egen post i denne tråden hvor du skriver de tre gruppene.
Deretter: Velger du EN egenskap fra den første gruppen (egenskaper du tror de andre tror at du har) som du synes er minst positiv og EN egenskap fra den andre gruppen (egenskaper du tror at de andre IKKE tror at du har) som du tror folk hadde satt mest pris på.

Du skal da sitte igjen med en negativ egenskap (folk tror du har) og en positiv egenskap (folk ikke tror du har). Når du har postet det, lager jeg en poll på forumet hvor jeg spør om folk synes det stemmer.

Du taper oppdraget dersom:

Mer enn 50% av de som svarer er uenige med deg.

Premie hvis du klarer oppdraget:
1. Hjelp på facebookchat (20 min) til hvordan du kan forbedre inntrykket på forumet.
2. En Gode Vibber skrivebordsbakgrunn (jpg-bilde)
3. Et "frikort" du kan bruke til å "hoppe over" oppdrag du ikke liker i fremtiden uten å få straff.
4. Neste oppdrags premie vil være noe som gjør deg mer populær på forumet.
5. Nytt oppdrag spesialdesignet til å få deg flinkere med jenter.

Straff hvis du ikke klarer oppdraget: Skrivesperre på forumet i to uker, pluss at du mister den nye tittelen din.

Er du fremdeles med?

Stanley

.

Jungeldyret

QuoteMen FØRST. Så må jeg jo ha premien for FORRIGE oppdrag.

Du MÅ ingen ting, om det hadde vært fint er en annen ting.

2 Spørsmål til deg: Hva får Andreas ut av dette? og Hvem lærer noe av dette?

Jeg synes oppgaven du har fått nå er den viktigste som har vært.

Smooth

1. Ja, alle spørsmålene handler om DEG. Det er tross alt et oppdrag til DEG.
2. Bakgrunnsgreiene er en bakgrunn til pcen din.
3. Jeg synes du begynner å forlange ting som du ikke bør gjøre. Du innser ikke hvor heldig du faktisk er, og at du skal begynne å bestemme over ting og styre alt dette, synes jeg er feil
4. Hvis du blir sperret ute, er det ikke vår oppgave å finne ut hva du skal gjøre. Tenk litt selv. Men du kan f.eks. Øve deg på å være positiv, være sosial, trene, skolearbeid.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 22:32:40 PM
1 = Egenskaper JEG tror at ANDRE tror om MEG?
2 = Egenskaper JEG vet at jeg har som ANDRE ikke vet at JEG har?

Riktig?
1 er riktig, 2 er feil.

1 = Egenskaper DU tror at ANDRE tror om DEG
2 = Egenskaper DU ikke tror at ANDRE tror om DEG

Stanley

.

Smooth

Bare å bruke hodet det, tenke seg nøye om :) du klarer dette

Stanley

.

Smooth

Vær så snill, fortsett å tenke negativt. Nei, jeg mener det. Så får du nok en fin jentekjæreste fort.

Prøv heller å tenke muligheter, istedetfor hindringer :)

Toshi

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 22:49:28 PM
Dette avhenger til syvende og sist på dere, og om dere er enig i mine vurdering. Så nervøs...
Nei, det avhenger over hvor ærlig du tørr være med deg selv. Spør du meg er det å kunne være helt ærlig om hvordan ting er idag den raskeste veien til å bli flinkere. Så sov godt på denne og lykke til :)