QuoteHvorfor mener dere den er den viktigste til nå? Fordi det er den lengste, mest avanserte, med flest premier, men også vært mulig tenkelig straff?
Fordi du har så mange muligheter til å kanskje se hvordan andre oppfatter deg. Kanskje du får en aha opplevelse med: Oj, det der hadde jeg faktisk ikke tenkt på. (Og vi andre har også vært her så dette er ikke negativt, om du faktisk gidder og gjøre det).
QuoteJeg er nervøs. ''Alt'' avhenger liksom om dere er enig i det som det ender opp med. Jeg er bare nervøs.
Nei, det avhenger ikke av det. Men om du svarer eks at du er 30 år, så vet vi at du ikke er det. Svar det du mener er sant, vær ærlig mot deg selv og tenk. Det er det viktigste.
QuoteJeg har liksom klatret 4 steg opp. Og med dette oppdraget så faller jeg ned igjen, hvis jeg ikke klarer det.
Du har ikke mislyktes enda, så hvorfor tenke negativt? Jeg har eksamen på fredag, jeg kan 0 av matten. Men har ikke strøket før det står 1 på papiret..
QuoteDet var mange ord å velge mellom. Må dere være enig i alle plasseringene mine på alle ordene. Herre...
Tenk selv nå.
QuoteNå er det leggtid, så naturfagtest, deretter Geografi-prøve i morgen, så da ''ØNSKER'' jeg og ''HÅPER'' at Andreas GV har tid på kvelden til den 30 min chatten fra forrige oppdrag, kun for å få slappet litt av. DERETTER så må jeg tenke. Dette avhenger til syvende og sist på dere, og om dere er enig i mine vurdering. Så nervøs...
Nei dette avhenger av at du faktisk hjelper deg selv til et bedre liv, hvor du slipper og tenke negativt, må lyve til venner får og få de med på et senter, kunne få drømme damen din, få et stort sosialt nettverk og bli en orntlig kjekkas.
Om du får chat session nå, om 1 uke eller 3 uker. Hva har det å si? Det du lærer denne uken har du lært så da kan du bruke nye spørsmål om 3uker som kanskje er vanskeligere.