Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM
Quote from: Autowin on May 28, 2012, 23:09:42 PMMen det eneste ''kravet'' for å bestå, er å skrive noe positivt om en post pr. dag. Egentlig?
Quote from: Autowin on May 28, 2012, 23:33:51 PMPS. Hvordan skal/kan du holde oversikten over om jeg gjør alt jeg skal gjøre Andreas?
Quote from: Autowin on May 29, 2012, 01:09:05 AMQuote from: Esteban on May 29, 2012, 01:00:23 AMHaha dette her er et herlig freakshow Haha
Quote from: Esteban on May 29, 2012, 01:00:23 AMHaha dette her er et herlig freakshow
Quote from: mortenoe on May 29, 2012, 02:12:20 AMTakk Andreas, jeg sitter virkelig og smiler bredt nå.
Quote from: Autowin on May 28, 2012, 23:33:51 PMQuote from: phalle on May 28, 2012, 23:20:49 PMFyttikatta så spennende dette her er da! Godt initiativ, og veldig gøy å følge med på =DSpenning. Beskriv hva du mener med Spenning (hvorfor er dette spennende for deg?)JEG synes det er spennende når jeg har KRAV (må skrive 1 positiv ting hver dag til et enkeltinnlegg pr. dag) og TIDSFRIST (i 1 uke). Men noen ganger tar nervene på...Jeg har jo et Frikort fra forrige oppdrag jeg KUNNE brukt og hoppet over her. Men jeg har tro på egne ferdigheter og venter med Frikortet.PS. Hvordan skal/kan du holde oversikten over om jeg gjør alt jeg skal gjøre Andreas?
Quote from: phalle on May 28, 2012, 23:20:49 PMFyttikatta så spennende dette her er da! Godt initiativ, og veldig gøy å følge med på =D
Quote from: Autowin on June 01, 2012, 20:35:25 PMJeg har nevnt disse utfordringene jeg får til venner på skolen, og de tror faktisk at jeg kommer til å bli Awesome med jenter om noen få år.Jeg har såklart ikke nevnt Gode Vibber, 0330, Andreas Gode Vibber, eller noe slikt i samtalen, da jeg selv vil være så anonym som mulig, og ikke at de skal rote rundt her inne og finne meg.Jeg byttet jo navn her pga. det. + at jeg slettet enkelte av vennene fra FB, for å få plass til Andreas Gode Vibber, uten mistanke.Til nå så har jeg gjort pliktene mine MER enn 1 gang dagen her, men det er fortsatt dager igjen. (I teorien så KAN jeg skippe de to neste dagene med den derre Bra-Post-Takke-greien, da jeg bryter regelen 2 ganger, og 2 ganger er godkjent, men samtidig maks) men jeg føler jo at forumet blir hyggeligere ved at alle er positive her, og det er en bra mestringsopplevelse for meg, personlig, å få tilbakemelding, på Takke-tilbakemeldingene mine. Det er uvanlig, men bra. En god følelse.