Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Quote from: Autowin on June 01, 2012, 20:35:25 PM
Jeg har nevnt disse utfordringene jeg får til venner på skolen, og de tror faktisk at jeg kommer til å bli Awesome med jenter om noen få år.

Jeg har såklart ikke nevnt Gode Vibber, 0330, Andreas Gode Vibber, eller noe slikt i samtalen, da jeg selv vil være så anonym som mulig, og ikke at de skal rote rundt her inne og finne meg.

Jeg byttet jo navn her pga. det. + at jeg slettet enkelte av vennene fra FB, for å få plass til Andreas Gode Vibber, uten mistanke.

Til nå så har jeg gjort pliktene mine MER enn 1 gang dagen her, men det er fortsatt dager igjen. (I teorien så KAN jeg skippe de to neste dagene med den derre Bra-Post-Takke-greien, da jeg bryter regelen 2 ganger, og 2 ganger er godkjent, men samtidig maks) men jeg føler jo at forumet blir hyggeligere ved at alle er positive her, og det er en bra mestringsopplevelse for meg, personlig, å få tilbakemelding, på Takke-tilbakemeldingene mine. Det er uvanlig, men bra. En god følelse.

BRA Autowin! Tommelen opp!  ;D
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Voltaire

Dette var en utrolig awesome tråd! Kjempegode utfordringer; ganske likt de fleste sjekkepusheopplegg, men personlig. Kjempesnilt, Andreas GV.

Autowin, jeg tror det hadde vært veldig bra for deg å ta et år for bare å fokusere på deg selv i sosiale settinger. Siden du går på videregående nå, tenker jeg på folkehøgskole. Med et år på en liten folkehøgskole kan du bygge større selvinnsikt og dyrke noe du er glad i. Det er også god medisin mot negativitet.

Fortsett å la disse utfordringene komme. Gleder meg til fortsettelsen.

Andreas GV

1. Aldri bruke mer enn ett spørsmålstegn i løpet av en post. CHECK
2. ALLTID legge til "Takk, det var bra feedback." først i poster som er svar til ting du TROR er ment som feedback. CHECK
3. ALLTID legge til "Takk" først i poster som bare er svar på ting du har skrevet. CHECK
4. ALLTID skrive "Haha " som svar på poster du TROR er ment som mobbing eller negativitet mot deg. CHECK
5. HVER DAG finne EN post på forumet du synes er bra og skrive "Dette syntes jeg var en bra post. Takk for tipset " som svar. CHECK
6. IKKE starte en ny tråd på hele forumet i løpet av uka. CHECK

Bra jobba. Nytt oppdrag kommer etter at du har fått premiene dine.

Stanley

.

Andreas GV

Du har nå fått alle premiene dine på mail, pluss en ekstra stjerne under brukernavnet ditt, så nå har du to :)

Stanley

.

Tingles

Du må ikke være så rask å si nei til Bergen auto ;) Norges fineste by og damene ser temmelig bra ut og :D Grattis med fullført utfordring!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Dev

Quote from: Autowin on June 05, 2012, 14:34:45 PM

Håper ikke neste oppdrag blir umulig. Heldigvis så har jeg et Frikort jeg kan bruke. Er neste oppdrag noe ala; ''Dra til Bergen, eller bli utestengt fra forumet på livstid'' så takker jeg nei. Men jeg tror ikke Andreas er så slem ;)
Neste oppdrag er å møte Kastanje ;)

Ellers vil jeg si at du nå virkelig er awesome, du har et flott liv foran deg. Du er forøvrig i ferd med å passere meg med tanke på komfortsone. Å se utviklingen din gir meg virkelig motivasjon til å komme igang selv.

Jeagle

kastanje er verd og møte. hun kan nok lære deg et og annet om forvalting av penger
å være eller ikke være

Stanley

.

Andreas GV

Oppdrag 7:

Ting begynner å bli vanskeligere og Autowin må ta et vanskelig valg

Dette oppdraget består av flere småoppdrag. Du må gjennomføre alle for å bestå oppdraget, men du trenger ikke å gjennomføre i noen bestemt rekkefølge.

Liste over oppdrag:

1. Spørre 5 fremmede jenter om veien eller klokka (ikke på skolen eller på vei til eller fra skolen).

2. Skrive en liste over minst 10 ting du er takknemlig for i verden (du trenger ikke å dele hele listen med resten av forumet hvis du ikke vil, men spør gjerne de andre om tips og råd)

3. Gi 1 jente på skolen eller på gata et kompliment.

4. Alle meldinger du skriver på forumet frem til 14. juni MÅ inneholde en av følgende smileys:  :) ;) :D ;D 8) ::) :P :-*

Krav for å bestå oppdraget:

Alle deloppdragene må være bestått.

Du taper oppdraget dersom du:

Ikke består ett av deloppdragene eller bryter regelen om smileys.

Poster mer enn 100 poster (1264) før du har klart oppdraget.

Premie hvis du klarer oppdraget:

1. Du får enda en ekstra stjerne under brukernavnet ditt.
2. 20 min chat med meg på Facebook
3. På denne premien kan du velge mellom:

a) At DU får enda et kapittel av boka og at neste oppdrag blir lett.
eller
b) At alle på forumet (som vil) får GV Skrivebordsbakgrunn og det samme kapittelet av boka som du fikk i forrige oppdrag, og at neste oppdrag også innebærer de andre på forumet (med mulighet for premie til de som klarer det).

Straff hvis du ikke klarer oppdraget:

Du mister tittelen din som Awesome, du mister frikortet, og du får skrivesperre på forumet i 2 uker.

Er du med?

Stanley

.

Andreas GV

Quote from: Autowin on June 06, 2012, 15:54:39 PM
:) Gjelder den Smilies-regelen, inntill 14. Juni? Eller er oppdragsfristen 14. Juni?
Smileys-regelen gjelder til 14. juni. Resten av oppdragene har ingen frist.

QuoteAltså, dette betyr at jeg ikke kan spørre en jente på bussen på VEI til skolen, eller FRA skolen, om noe av dette? Men jeg må f.eks. dra inn til Sandvika, og spørre randoms der?
Korrekt.

QuoteHva er meningen med den lista? Hvis jeg ikke skal gi den til noen, hvorfor skrive den?
Det er en øvelse som er ment å hjelpe deg og gjør deg bedre med jenter (på sikt). Du kan godt poste den på forumet, men du MÅ ikke.

QuoteKan jeg komme hit og oppdatere for hvert oppdrag jeg gjør? Bare sånn at du, forumet, og jeg personlig, har oversikt?
Jepp.

QuoteKan du forklare denne her bedre?

b) At alle på forumet (som vil) får GV Skrivebordsbakgrunn og det samme kapittelet av boka som du fikk i forrige oppdrag, og at neste oppdrag også innebærer de andre på forumet (med mulighet for premie til de som klarer det).

Det betyr at hvis du velger alternativ b) blir antageligvis noen av de andre på forumet glade, men du mister muligheten til å få enda et gratis-kapittel fra boka mi. Det neste oppdraget vil isåfall være mulig å ta for de som vil, og alle som klarer det får premie (ikke bare du).

Stanley

.