Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Quote from: Adriwen on May 16, 2012, 22:34:54 PM
Quote from: Andy GV on May 16, 2012, 21:59:50 PM
Quote from: Adriwen on May 16, 2012, 20:31:38 PM
Hun er 21, har ikke bilde av seg selv. Og er SÅÅÅ direkte. Mot en 17-åring? Det er noe som skurrer her?

Hun er 21 år fra Oslo, er 165 (lavere enn meg) og har faktisk ikke bildet på profilen, sjekket nå. NOE SKURRER!
Tja, si at du ikke går på kino med folk som du ikke har på facebook ;)

Lol, hvorfor tenker jeg ALDRI på slike gode løsninger... Det kan jo hende at hun kun sendte feil også da? Ved et uhell?
OPPDATERING:

Profilbilde er i orden. Andreas syntes jeg så kjekk ut. Jeg føler meg nå like a Baws lixm... Jeg fikk også hjelp med profiltekst. Så nå venter jeg bare på overflodstrøm av jentekontakter på Sukker... Venter...

Tror det skal litt til og sende fil der inne altså :) Ikke vær så negativ :D

[/quote]

Oppdragene blir jo mer komplisert, og forumstraffen blir jo strengere? Er MÅLET å få en kjæreste, hvis ikke permanent utestenging til slutt, da? Jeg kommer nok til å klare denne hvis det er fri frist. Men jeg blir spent på videre utfordringer.

2 ulemper: Jeg har akkurat fått ny PC, men jeg har mange bilder via FB-konto, min gamle FB-konto, venners album. osv. Så det blir problematisk med det profilbilde-greiene. Skal jeg bare finne fram noen bilder, også må du si om jeg må finne flere, eller at du finner AKKURAT det bildet er bra nok, liksom?

Egen tittel på forumet som ''Doer'' Det høres litt sprøtt og rart ut? Finnes det ikke et annet ord for samme betydning? Please?
(Det første jeg tenkte var faktisk, do, som i flere doer, osv..)
[/quote]

Jeg syns oppdragene du har fått her er bra jeg :) Hele poenget er jo og bli komfortabel med og snakke med nye mennesker.
Du er heldig som får denne hjelpen fra dem, så ta den i mot og stå på. Det der fikser du, er bare litt uvant i starten!
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

.

Koraboros

Haha, bra insj! Tipper både Autowin og Andreas lærer mye av dette :)

Stao pao! Poenget er at du skal motiveres stadig mer til å fullføre oppdragene, både fordi du har mer å tape (strengere straff) og mer å vinne (vanskelige utfordringer). Og en gradvis progresjon fordi man ikke kan forvente at du skal klare de vanskeligste utfordringene med en gang.

Stanley

.

Roman

Man får dypere forståelse for noe, om man lærer det bort. Mye pågrunn av at alle løsninger ikke er like kompatible med en og enhver.
Be like water my friend.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 18, 2012, 21:40:16 PM
Hvordan kan Andreas lære noe på dette? Det er JEG som må gjøre det fysisk og komme meg ut.
Du viker ganske håpløs. Hvis kan han fikse deg kan han fikse det meste. Ikke vondt ment, jeg tror han kan klare det :)

Stanley

.

Eh

Bra jobba! Hvordan syns du det var å gå bort til villt fremmede mennesker og spørre dem om noe? Var det egentlig så skummelt som du hadde forestilt deg?

Å gå tur med hunden er forresten genialt om du vil snakke med folk, spesielt om du går der andre går med sine hunder. Da vet du at du har noe til felles med personen som du kan snakke om! :)

Stanley

.

Remi

Må si dette er faktisk litt spennende å følge med på. Veldig interessant prosjekt  :P

Eh

Var vel snakk om dette om å reise til oslo tidligere i tråden, om at det var så langt og at dine foreldre kanskje ikke var så fan av det. Nå har du en gylden mulighet, kanskje du kan reise til byen en gang i uka og lufte hunden for besteforeldrene dine? Ikke bare er det veldig snillt gjort, men det gir og deg friheten til å komme deg litt vekk fra hjemmet og til å utvide dine sosiale ferdigheter. Hvem du snakker med og hvor gamle de er spiller fint liten rolle akkurat nå, det viktigste er at du kommer deg ut og gjør det!

Fra å være han som sitter å syter på nett over ting han ikke får til, til å gå ut i byen å spørre folk om klokka er et stort skritt i riktig retning - det syns jeg du fortjener honnør for. For din egen del håper jeg du fortsetter med det og hele tiden snakker med mer folk og holder samtalene lenger.

Stanley

.

fuglen

Veldig bra jobbet Autowin (kult navn)! Gleder meg å følge med på progresjonen din :)