Quote from: Adriwen on May 16, 2012, 22:34:54 PM
Quote from: Andy GV on May 16, 2012, 21:59:50 PM
Quote from: Adriwen on May 16, 2012, 20:31:38 PM
Hun er 21, har ikke bilde av seg selv. Og er SÅÅÅ direkte. Mot en 17-åring? Det er noe som skurrer her?
Hun er 21 år fra Oslo, er 165 (lavere enn meg) og har faktisk ikke bildet på profilen, sjekket nå. NOE SKURRER!
Tja, si at du ikke går på kino med folk som du ikke har på facebook
Lol, hvorfor tenker jeg ALDRI på slike gode løsninger... Det kan jo hende at hun kun sendte feil også da? Ved et uhell?
OPPDATERING:
Profilbilde er i orden. Andreas syntes jeg så kjekk ut. Jeg føler meg nå like a Baws lixm... Jeg fikk også hjelp med profiltekst. Så nå venter jeg bare på overflodstrøm av jentekontakter på Sukker... Venter...
Tror det skal litt til og sende fil der inne altså
Ikke vær så negativ
[/quote]
Oppdragene blir jo mer komplisert, og forumstraffen blir jo strengere? Er MÅLET å få en kjæreste, hvis ikke permanent utestenging til slutt, da? Jeg kommer nok til å klare denne hvis det er fri frist. Men jeg blir spent på videre utfordringer.
2 ulemper: Jeg har akkurat fått ny PC, men jeg har mange bilder via FB-konto, min gamle FB-konto, venners album. osv. Så det blir problematisk med det profilbilde-greiene. Skal jeg bare finne fram noen bilder, også må du si om jeg må finne flere, eller at du finner AKKURAT det bildet er bra nok, liksom?
Egen tittel på forumet som ''Doer'' Det høres litt sprøtt og rart ut? Finnes det ikke et annet ord for samme betydning? Please?
(Det første jeg tenkte var faktisk, do, som i flere doer, osv..)
[/quote]
Jeg syns oppdragene du har fått her er bra jeg
Hele poenget er jo og bli komfortabel med og snakke med nye mennesker.
Du er heldig som får denne hjelpen fra dem, så ta den i mot og stå på. Det der fikser du, er bare litt uvant i starten!