Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Faidos

Jeg heier på deg Adriwen! Props til deg som gjør en innsats, og props til GV gutta som gir så mye av seg selv!:)

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Du kan sende meg alle bilder du har av deg selv som du tror kan være aktuelle til: andreas@godevibber.no eller legge de til på profilen din, så går jeg inn og ser på de der.

Andreas GV

Oppdrag 3:

Ting begynner å skje

Krav for å bestå oppdraget:

Du må dra til Sandvika og finne en jente på ca din egen alder, og spørre om:

"Hei. Vet du hva klokka er?"

eller

"Hei. Vet du når Sandvika Storsenter stenger?"

Du trenger ikke å ta samtalen videre.

Du taper oppdraget dersom du:

Poster mer enn 21 poster på forumet (870) før du har gjennomført oppdraget (inklusive PMs til meg).

Premie hvis du klarer oppdraget:
1. Immunitet på neste oppdrag (ingen straff)
2. Andreas Gode Vibber (meg) legger deg til på Facebook og du får 20 minutter chat-session hvor vi diskuterer sjekking.
3. Nytt oppdrag spesialdesignet til å få deg flinkere med jenter.

Straff hvis du ikke klarer oppdraget: Skrivesperre på forumet i to uker, pluss at du mister den nye tittelen din.

Så fort du har klart oppdraget poster du i denne tråden, så får du et nytt oppdrag. Etter hvert vil oppdragene bli mer avanserte og premiene vil gradvis bli bedre og bedre.

Er du fremdeles med?

Stanley

.

Andreas GV

Jepp.

Og ja, det går fint om du gjør det et annet sted enn Sandvika. Men det må være noen du ikke kjenner fra før, og det kan ikke være på skolen din.

Dev

Er det vanlig praksis at du legger til "kunder" / "deltakere" på facebook? Jeg tenker at en del folk kanskje ikke har så lyst til å vise på facebook at de får profesjonell hjelp i sjekking (Andreas Gode Vibber i vennelista hinter jo om det). Ihvertfall inntill du klarer å få dem selvsikre nok...

Andreas GV

Quote from: Dev on May 19, 2012, 23:15:52 PM
Er det vanlig praksis at du legger til "kunder" / "deltakere" på facebook? Jeg tenker at en del folk kanskje ikke har så lyst til å vise på facebook at de får profesjonell hjelp i sjekking (Andreas Gode Vibber i vennelista hinter jo om det). Ihvertfall inntill du klarer å få dem selvsikre nok...

Nei, det er ikke vanlig praksis. Men hvem som helst kan legge meg til: Andreas Gode Vibber

Stanley

.

vinteRR

Det er fullt mulig å skjule oppdateringer på facebook :-)

Stanley

.

Roman

Quote from: Autowin on May 20, 2012, 00:41:09 AM
Tviler på at noen jeg kjenner i det hele tatt bryr seg om hvem jeg legger til, egentlig...

God tankegang!
Be like water my friend.

Claw

Edit: prøver igjen :)

Stanley

.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 20, 2012, 01:19:47 AM
Quote from: vinteRR on May 20, 2012, 01:06:37 AM
Det er fullt mulig å skjule oppdateringer på facebook :-)

Jeg må jo vise at jeg har noen venner...
Nei det må du ikke. Du blir ikke en hyggeligere og mer selvsikker person av at folk ser at du har venner på facebook. Det er oppførselen din som definerer deg, ikke antall venner du har på facebook.