Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Roman

Quote from: Koraboros on May 20, 2012, 13:38:01 PM
Quote from: Autowin on May 20, 2012, 01:19:47 AM
Quote from: vinteRR on May 20, 2012, 01:06:37 AM
Det er fullt mulig å skjule oppdateringer på facebook :-)

Jeg må jo vise at jeg har noen venner...
Nei det må du ikke. Du blir ikke en hyggeligere og mer selvsikker person av at folk ser at du har venner på facebook. Det er oppførselen din som definerer deg, ikke antall venner du har på facebook.

Bare for å kverulere litt. Jeg vil jo tro at ditt inntrykk av en person kan påvirkes av hva en finner om den spesifikke personen på facebook. Hvis du har 10venner eller 5600venner hadde jeg vært litt skeptisk til seriøsiteten.

QuoteEr det greit, ifht. til utfordringen, at jeg snakker med jenter på skolen, som jeg bare har sett før, men aldri snakket med før?

Autowin, oppdraget skal ikke styre livet ditt. Gjør hva faen du vil :)

Are you man or machine?
Be like water my friend.

QueenB

Quote from: Vibingray on May 21, 2012, 09:57:59 AM
Quote from: Koraboros on May 20, 2012, 13:38:01 PM
Quote from: Autowin on May 20, 2012, 01:19:47 AM
Quote from: vinteRR on May 20, 2012, 01:06:37 AM
Det er fullt mulig å skjule oppdateringer på facebook :-)

Jeg må jo vise at jeg har noen venner...
Nei det må du ikke. Du blir ikke en hyggeligere og mer selvsikker person av at folk ser at du har venner på facebook. Det er oppførselen din som definerer deg, ikke antall venner du har på facebook.

Bare for å kverulere litt. Jeg vil jo tro at ditt inntrykk av en person kan påvirkes av hva en finner om den spesifikke personen på facebook. Hvis du har 10venner eller 5600venner hadde jeg vært litt skeptisk til seriøsiteten.

Are you man or machine?

enig. det er ganske taperaktig å prøve å samle opp flest mulig "venner" på face, bare for å vise at du er populær eller whatever. Da er det heller bedre å ha 10 venner. Synes nå jeg, da. Men folk i PUA-miljøet vil sikkert råde deg til å ha flest mulig venner, samtidig som du legger ut "kjekkas"-bilder av deg selv med solbriller, i svart-hvitt, hvor du ser mest mulig badass ut. Haha  8) Sikert noen som vil like det, men ikke jenter med kritisk sans.

ellers synes jeg også at du kan snakke me hvem du vil- de på skolen i tillegg til fremmee jenter. men nå skal jeg ikke legge meg noe mer oppi coachinga di ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Andreas GV

Quote from: Autowin on May 21, 2012, 09:16:00 AM
Er det greit, ifht. til utfordringen, at jeg snakker med jenter på skolen, som jeg bare har sett før, men aldri snakket med før?

Nei. Det kan ikke skje på skolen din. Du må snakke med noen du finner på gata. Helst i Sandvika.

Stanley

.

Andreas GV

BRA Autowin! Nytt oppdrag kommer snart :)

Stanley

.

Andreas GV

Quote from: Autowin on May 21, 2012, 16:42:05 PM
Belønningen min var fredning og FB-samtale. Når kan FB-samtalen taes?

Legg meg til, så tar vi det så fort begge har tid.

Quote(Kan du bytte FB-navn til GV istedet for Gode Vibber, da det kan være noen som vet om liksom hva det er, osv.? Vennene mine osv. på FB. Det vil virke litt rart...)

Nei, dessverre.

Stanley

.

mortenoe

bra jobba autowinl. Du klarer jo oppdragene med glans! Veldig spennende tråd dette her. Thumbs up!
Er du klein eller?

Stanley

.

Ole GV

Quote from: Autowin on May 21, 2012, 17:24:12 PM
+ Det var bare flaks at jeg traff hun jenta på busstoppet i dag, så tilgjengelig. Bussen gikk 10 min senere, og jeg VURDERTE å gå tilbake til skolen å skifte etter Gym (siste økt for dagen), men jeg valgte heller å dra hjem med en gang. Så livet består av å finne flaksen...

Autowin: Hvor mange attraktive jenter ser du på en dag? Som kunne vært tilgjengelige for en prat?
På skolen din? I gata du går? På bussen du tar? I nabolaget ditt?

Forskjellen på det du har gjort ifb med oppdraget ditt idag og før er ikke at du hadde flaks med at en jente satt på busstoppen, men at du så muligheten og hadde VILJEN til og spørre henne om noe :)

Tenk deg så mange heite jenter som sitter på busstoppene rundt omkring i bare Oslo eller i Norge bare idag
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Stanley

.

Ole GV

Jenta hadde sittet på busstoppen uansett om du hadde hadde spurt henne om klokken eller ikke

Den eneste Flaksen du skriver om, må i så fall være at GV gir deg oppdrag her :)
Resten er jo opp til deg?
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Andreas GV

Quote from: Autowin on May 21, 2012, 17:46:41 PM
Jeg tror det var FLAKS som SKAPTE VILJE.

Jeg tror det som regel er viljen som skaper virkeligheten og dermed hvor mye flaks man har. Jeg tror "flaks" blir nogenlunde likt fordelt til folk, men at de som ofte har flaks er flinkere til å se mulighetene når de er der fordi de forventer flaks.