Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Du greier ikke forklare det? Er vanskelig for oss å forstå deg, og da kan du ikke forlange at vi skal skjønne hva du mener heller :/ vi KAN tro at det kun er unnskyldninger for å være litt unormal. Sier ikke at vi tror det, og er ikke meninga å blåse dette opp. Men bare så du vet det:)

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Deg om det, tror du er altfor oppspilt i antall innlegg du har hatt. Men skal ikke spore av, er bare å vente i 2 døgn til før du får neste oppdrag. Inntil da er det bare å vente :)

Stanley

.

Rebound

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 22:37:34 PM
Vente 2 døgn til jeg EVENTUELLT får et nytt oppdrag. Ingenting er avgjort.

Men hvilken dato, dag, og klokkeslett har jeg offisiellt greid utfordringen?

Jeg tror ikke det er nok aktive medlemmer på forumet til at du kan tape denne utfordringen nå. Så bare ta det lungt og nyt sola :)

Stanley

.

Smooth

Lite oppdrag fra meg: prøv å tenke ut svaret på det selv :) ja, jeg mener det

Stanley

.

Smooth

Haha, okei :P nå ble dette bare latterlig av deg, A. Jeg kommer med et seriøst "oppdrag" for at du skal lære deg å bruke hodet litt, og ikke bry deg om detaljer hele tida. Og det er takken.

Hvis du sier jeg er mer erfaren enn deg, hvorfor hører du ikke på meg da?

Stanley

.

Smooth

Bare minner deg på at du må vente 2 døgn før du får nytt oppdrag. 2 døgn du kunne brukt på å tenke på det spørsmålet du stilte selv.

Og hvorfor er det tull? Er det tull å få lekse i andre fag på skolen, når du allerede har fått en lekse i et annet fag?

Stanley

.

Smooth

Jo egentlig, men jeg ser du er for opptatt med å tenke på andre ting enn å svare på spørsmål :)

Peace out

Jeagle

Quote from: Smooth on May 24, 2012, 23:04:36 PM
Jo egentlig, men jeg ser du er for opptatt med å tenke på andre ting enn å svare på spørsmål :)

Peace out
+1
å være eller ikke være

Koraboros

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 22:56:52 PM
Det å få ekstraoppdrag på spesifikke ting, som samler seg inn i samlebetegnelsen av alt og ingenting, er bare tull, tror jeg.
Å bli flinkere til å finne informasjon på egenhånd og ressonnere på egenhånd er veldig viktig. Du vil ikke alltid ha muligheten til å spørre andre om alt du lurer på, og det er heller ikke så lurt alltid. Derfor bør du øve på det.. Men hvis du føler du har nok å tenke på med oppgavene fra Andreas bør du selvfølgelig prioritere de først.