Bra jobba, Autowin. Du har vist selvinnsikt.
Du har svart:
Egenskaper jeg tror andre tror om meg:Masete, Sta, Dedikert, Rasjonell, Pessimistisk og Nysgjerrig.
Egenskaper jeg tror andre tror jeg ikke har:Humoristisk, Optimistisk, Takknemlig, Høflig, Hjelpsom, Hyggelig, Realistisk, Omtenksom, Glad, Moden og Selvstendig.
Egenskaper jeg tror folk ikke har noen spesiell oppfatning om jeg har eller ikke.Trist, Snill, Filosoferende og Sint.
Egenskapen jeg tror folk er mest MISFORNØYD med, som de tror jeg har:Pessimistisk.
Egenskaper jeg tror folk ikke tror jeg har, som de ville vært mer TAKKNEMLIG om jeg viste her:Høflig.
Du klarte oppgaven din bra. Personlig tror jeg du bommet på disse:
Jeg tror ikke forumet har inntrykk av at du er spesielt
rasjonell. I blant har du skrevet ting som kanskje kan tyde på at du i blant kan ha litt urasjonelle bekymringer (bekymringer som ikke kan støttes av ting som faktisk er sant i virkeligheten).
Personlig har jeg inntrykk av at du kan være
humoristisk (eksempler er posten hvor du skrev om Greenpeace, og den om å forsvinne i skogen. Jeg syntes begge kommentarene var morsomme). Jeg tror imidlertid at et par av postene dine hvor du har MENT å være ironisk og morsom har blitt tolket negativt av andre fordi de forventer negativitet.
Men alt i alt, tror jeg du traff veldig bra. Siden en del av inntrykkene ikke var så positivt må vi prøve å rette litt opp på inntrykket.
Det er tydelig at mange var enige i at du ikke virket høflig, og en del mente at du i tillegg ikke virket takknemlig. Det må vi gjøre noe med
Oppdrag 6:
Autowin blir mer populær på forumetKrav for å bestå oppdraget:
I en uke (frem til 04.06.12 kl 24:00) må du slavisk følge disse reglene når du poster på forumet:
1. Aldri bruke mer enn ett spørsmålstegn i løpet av en post.
2. ALLTID legge til "Takk, det var bra feedback." først i poster som er svar til ting du TROR er ment som feedback.
3. ALLTID legge til "Takk" først i poster som bare er svar på ting du har skrevet.
4. ALLTID skrive "Haha
" som svar på poster du TROR er ment som mobbing eller negativitet mot deg.
5. HVER DAG finne EN post på forumet du synes er bra og skrive "Dette syntes jeg var en bra post. Takk for tipset
" som svar.
6. IKKE starte en ny tråd på hele forumet i løpet av uka.
Dette kan virke som rare regler, men det er et viktig eksperiment. En veldig viktig regel i sjekking er å eksperimentere for å så hva som skjer og for å få erfaring. Et mulig resultat er også at du blir mer populær på forumet og at noen på sikt har lyst til å bli med deg ut på sjekkern.
Du taper oppdraget dersom du:
Bryter en av reglene mer enn 2 ganger i løpet av uka.
Premie hvis du klarer oppdraget:
1. Du lærer en åpningslinje du kan bruke på Sukker.
2. Du får et superhemmelig GV-flowchart jeg aldri har delt med NOEN og som jeg ber deg om å ikke dele med andre.
3. Du får et kapittel fra den etterlengtede GV-boka jeg har skrevet og som kommer etter sommeren (også viktig at du ikke deler med andre).
4. Du får en ekstra stjerne under brukernavnet ditt.
5. Premien på neste oppdrag vil være noe som gjør deg mer populær på forumet.
Straff hvis du ikke klarer oppdraget:
Skrivesperre på forumet i en uke, pluss at du mister tittelen din som Awesome.
Er du med?
OBS: Første dagen (i dag, mandag) er bare en prøvedag hvor du kan bryte reglene så mange ganger du vil, men du bør likevel forsøke. Du starter oppdraget offisielt kl 24:00 i natt, og da har du kun 2 regelbrudd pr regel før du ikke har klart oppdraget.