Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Det er utrolig hvor lite som skal til for å snu på ett inntrykk over nett autowin, du blir med en gang mer sympatisk når du sier takk til kastanje her..

Lykke til :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

phalle

Fyttikatta så spennende dette her er da! Godt initiativ, og veldig gøy å følge med på =D

Andreas GV

Quote from: Autowin on May 28, 2012, 23:09:42 PM
Men det eneste ''kravet'' for å bestå, er å skrive noe positivt om en post pr. dag. Egentlig?

Ja, egentlig. Du MÅ ikke svare folk som skriver ting til deg, men HVIS du gjør det må du følge reglene.

Stanley

.

Andreas GV

Quote from: Autowin on May 28, 2012, 23:33:51 PM
PS. Hvordan skal/kan du holde oversikten over om jeg gjør alt jeg skal gjøre Andreas?

Jeg kommer til å gå igjennom alle postene du har skrevet hele uka neste mandag for å se om du bryter noen av reglene.

Esteban

Haha dette her er et herlig freakshow :D
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Stanley

.

mortenoe

Takk Andreas, jeg sitter virkelig og smiler bredt nå.
Er du klein eller?

Esteban

I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

dtn

Quote from: mortenoe on May 29, 2012, 02:12:20 AM
Takk Andreas, jeg sitter virkelig og smiler bredt nå.

+1

Dette er virkelig bra saker! :D

phalle

Quote from: Autowin on May 28, 2012, 23:33:51 PM
Quote from: phalle on May 28, 2012, 23:20:49 PM
Fyttikatta så spennende dette her er da! Godt initiativ, og veldig gøy å følge med på =D

Spenning. Beskriv hva du mener med Spenning (hvorfor er dette spennende for deg?)

JEG synes det er spennende når jeg har KRAV (må skrive 1 positiv ting hver dag til et enkeltinnlegg pr. dag) og TIDSFRIST (i 1 uke). Men noen ganger tar nervene på...

Jeg har jo et Frikort fra forrige oppdrag jeg KUNNE brukt og hoppet over her. Men jeg har tro på egne ferdigheter og venter med Frikortet.

PS. Hvordan skal/kan du holde oversikten over om jeg gjør alt jeg skal gjøre Andreas?

Det er alltid spennende å se hvordan folk takler utfordringer, og om de klarer å pushe seg selv utenfor komfortsonen. Utvikling er gøy! Med deg ser man spesielt fort framskrittene også. Fortsetter du å jobbe med det like hardt fremover, og følger utfordringene, så skal du se at du er en chick-magnet i løpet av kort tid! Lykke til!

Stanley

.

piken

Jeg liker innsikten din på slutten der, Autowin ;)

QueenB

Quote from: Autowin on June 01, 2012, 20:35:25 PM
Jeg har nevnt disse utfordringene jeg får til venner på skolen, og de tror faktisk at jeg kommer til å bli Awesome med jenter om noen få år.

Jeg har såklart ikke nevnt Gode Vibber, 0330, Andreas Gode Vibber, eller noe slikt i samtalen, da jeg selv vil være så anonym som mulig, og ikke at de skal rote rundt her inne og finne meg.

Jeg byttet jo navn her pga. det. + at jeg slettet enkelte av vennene fra FB, for å få plass til Andreas Gode Vibber, uten mistanke.

Til nå så har jeg gjort pliktene mine MER enn 1 gang dagen her, men det er fortsatt dager igjen. (I teorien så KAN jeg skippe de to neste dagene med den derre Bra-Post-Takke-greien, da jeg bryter regelen 2 ganger, og 2 ganger er godkjent, men samtidig maks) men jeg føler jo at forumet blir hyggeligere ved at alle er positive her, og det er en bra mestringsopplevelse for meg, personlig, å få tilbakemelding, på Takke-tilbakemeldingene mine. Det er uvanlig, men bra. En god følelse.

:-*
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.