Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM
Quote from: kastanje on June 06, 2012, 21:01:56 PMDette er ikke paradise hotel, autowin. De vil bare hjelpe deg. Tror ikke du kan vinne bare ved å gjøre oppgavene raskest mulig for å "level up" og få premie heller. Reflekter litt over hvorfor oppgavene er som de er og hvorfor Andreas mener at akkurat disse tingene er et steg på veien til å gjøre deg mer populær. Det er først når alle disse tingene blir naturlige for deg at du vinner.
Quote from: Autowin on June 06, 2012, 21:44:09 PM Men hva tror dere skjer på et evnt. neste oppdrag, hvis jeg velger Alternativ B? Der alle er med, og alle får premie?
Quote from: Autowin on June 06, 2012, 20:57:39 PM Jeg driver å vurderer.Andreas; Kan jeg bruke den 20-min-chatten til å diskutere med deg om det A og B-alternativet? Eller må jeg velge det, FØR premiene liksom?Jeg tror nemlig det er en baktanke/lurespørsmål bak det A og B-alternativet.
Quote from: Autowin on June 06, 2012, 16:42:22 PMDu bør kanskje poste oppdraget mitt på denne siden også, siden folk kanskje begynner å lure på hva vi snakker om, da de automatisk kommer inn på side 20?