Quote from: veroni2011 on June 05, 2012, 14:55:07 PM
Det er litt sært kanskje ja, spesielt hvis du har vært ute etter noe mer enn en kosevenn du hooker opp med på byen.
Å være opptatt med aktiviteter flere kvelder i uken er jo normalt, selv om å spise middag fast med familien 2 kvelder i uka kanskje er noe utradisjonelt hvis han pusher 30. Uansett, familiemiddager eller ikke, det er jo plenty med tid igjen til å sosialisere.
Jepp,og jeg vet jo at han er glad i meg selv om han er dårlig på og vise det...
I tilegg er jeg selv fulltids student,og har en jobb en kveld i uken og annen hver helg.
Og den dagen jeg pleier jobbe kvelden,er en av de dagene han ikke trener eller er med familien sin Sover jeg hos han lørdag til søndag,er det altid like stress. Fordi han skal på familie middag hver Søndag kl 13:30, uten unntakk.
Er dette noe du har prøvd å få til flere ganger før, å få han med ut på noe. Bare dere to? Men han har takket nei da eller?
Har prøvd flere ganger opp igjennom ja. Men det har bare ikke blitt noe av. Han har ikke sakt nei, passer bare aldrig. Altid noe som skjer.... Og da går jeg lei,og det går lenge før jeg får lyst til å spøre igjen.
Spurte om kino for ikke lenge siden. Hvor det virket som han hadde lyst.
Men pga dødsfall i familien hans(hjelpe til og rydde ut av dødsboet) og at bilen hans fikk motorstopp måtte på verksted,passet det ikke.
Godkjente undskyldninger dette,men jeg føler det altid er "noe" som kommer i veien.
Men som sakt, irriterer kompisene hans seg for det samme som meg på akkurat det
Nå som store broren hans har fått seg kjæreste. Er han noe endret, mer rolig og virker noe mer interessert i det selv en før. Min bestevennin sa til meg at"han virker i så mye bedre humør nå fort tiden. Er morsom og koselig og snakke med på fors. Er mer med og tøyser internt med oss,noe han var dårlig på tidligere. (tok seg lett nær før av humoren til vennegjengen, enda vi bare tøyset).