Quote from: Vibingray on May 18, 2012, 08:19:01 AM
Hvilke type grunner? Venninners exer? Ikke tiltrekkende nok? Bart?
Det har vært mye forksjellige.
Nå har dette gjeldet flere opp igjennom. Men her er noen samlede grunner. Noen har kun vært pga 1 av tinga, noen har hatt flere av disse grunnene under.
Fysisk tiltrekkning: det har mye og si for meg. Er jo den største forskjellen fra vennskap og noe mer. Føler jeg ikke den tiltrekningen, vurderer jeg noe mer med personen. La oss innse det, alle er litt overfladiske akkurat der. Jeg MÅ ha lyst til og kysse han.
Trenger ikke altid bare være utsende bassert,det går noe på værmåte også som gjør noen tiltrekkende. At han er trygg på seg selv og selvsikker,humor,vet hva han vil med livet sitt. En jeg først ikke synes var kjekk,ble det alikevel når jeg ble bedre kjent me han pga at han hadde alt det ekstra. Og masse gode verdier.
Men pga at det er en god kompis av xn min,og det er samme vennegjeng så ble det ikke akktuelt og gjøre noe me det.(vi diskuterte det, vis ikke hadde vi nok begynt og dete særiøst.)
En kompis ti pga at det er barndomskompisen til xn min.
Alder har vært en grunn(enten for ung og umoden,eller for gammel)
Sjenert,det tenner meg ikke.....faller for sosiale utadvente fyrer. Hadde kjedet meg i lengden.
Gambling: poker spiller, nei takk...+ sofa sliter.
Barn og for intens:Var på 1 date, barn fra før,og forid han var sinsykt intens (virket som vi var sammen allerede i hans hode etter 1,5 uke, panikk
Jeg trenger tid på meg til og venne meg til tanken på og bli sammen med noen. tar meg i hvert fall 1-2 måneder før jeg vet om jeg kan tenke meg og bli sammen med noen)
En annen deal breacker er hans Femtdsplanerer.
Om de ikke samsværer med mine(eller fordi han ikke har noen,det liker ikke jeg. Liker ikke usæriøse typer,men kan være kule venner).
Liker en kompis veldig godt,og vet jeg kunne falt pladask vis vi prøvde. Men jeg tror jeg hadde blitt såret inn the enda. Han er ikke her fra,er her pga studier,han er ferdig om 1 år.
Og vil flytte tilbake igjen til Stavnger som er 6-7 timer unna(uakktuelt for min del å følge med på lasse,og avtandsforhold er ikke noe for meg).Det er en stor deal breacker ,jeg ønsker ikke og flytte her fra. Flyttet langt vekk for første kjæresten min,aldrig igjen! + han minner meg litt for mye i væremåten om den første kjæresten min av og til(dårlige minner).
Jeg er nok den som faller litt for "alfa typen". Jeg vet at jeg er en jente som blir lakt merke til av gutter pga utseende. Jeg får veldig lett kompiser. Har mange gutte venner i livet mitt(overflods mentaliteten
Kanskje noe med det og gjøre?
Litt avsporing det her men
Jeg mener at man kan ikke oppnå emosjonell tiltrekning, uten og ha en fysisk tiltrekning tilstede. Eller hva mener dere?