Spørsmålet gjelder ute i offentligheten nå i sommervarmen, ikke inne på soverommet.
Jeg føler meg litt dvask i bikini, uten at jeg har så veldig store problemer med kroppen min sånn ellers. Derfor synes jeg det er litt vanskelig å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i situasjoner der det er ganske naturlig å skulle kle av seg litt, der det er flere folk. Om det er grilling i parken eller bading eller sandvolleyball for eksempel, der det ofte er en blanding av gutter og jenter og ofte en god miks av bare overkropper, bikinioverdeler og t-skjorter.
Har det noen betydning i det hele tatt om jeg velger å forbli påkledt, eller virker jeg usikker eller prippen da?
Når det kommer til dere gutter ville jeg sagt at jeg ikke kunne brydd meg mindre om størrelsen på ølmagen din eller de markerte magemusklene. Om du vil ta av deg på overkroppen så gjør du det. Jeg vet jo allerede hvordan kroppsfasongen din ser ut, og om du tar av deg på overkroppen vil det hverken tiltrekke eller frastøte meg noe særlig i forhold til inntrykket jeg allerede har av deg. Men det virker litt som at standarden for jenter er en del høyere?