jeg kom på en ting til: viktigheten av utseendet.
på guttebloggen, har dere alltid hevdet at selv de styggeste guttene kan få modellpene jenter bare de oppfører seg riktig, og fremhevet viktigheten av å ha en "fin" dame, og at gutter ikke bør nøye seg med en mindre pen jente, fordi de kan klare bedre.
så, på jentebloggen, vektlegges sjarmen, men utseendet nevnes ikke med et ord. Som jente, kan man, visstnok, sjarmere en gutt til å ville ha ekteskap, barn, hund og volvo, uansett hvordan man ser ut?
disse to versjonene står i sterk kontrast til hverandre, mener jeg.
det er greit nok at folk har forskjellig smak, og at dere overdriver litt for å booste selvtilliten til gutta, men jeg synes fortsatt ikke at dette henger helt på greip.
Et tenkt scenario: hvis alle single mennesker i Norge tok bootcamp hos GV, så ville resultatet være at alle de sjenerte, gjennomsnittlige og treige gutta, kunne hooke opp med de hotteste jentene. Og alle de gjennomsnittlige jentene, kunne sjarmere de kjekkeste guttene til å bli kjæreste med dem.
siden det finnes mange, mange flere treige, uattraktive gutter enn kjekke badboys (teit uttrykk), så ville jo jentene slite mye mer enn guttene med å finne en attraktiv partner.
For ikke å snakke om de som allerede
er hotte før bootcampen, de ville jo ha blitt enda hottere, og konkurransen på kjønnsmarkedet ville ha vært like stor som den er idag, selv om nivået hadde vært høyere.
Jeg forstår bare ikke hvordan jenteprod. kan selge like bra som gutteprod.
*gitt at GV-teori er en fastslått sannhet.
*gitt at hotness defineres likt hos alle, noe det gjør avhengig av miljø.
Litt abstrakt dette her, men jeg vil bare få frem at utseende ville være en avgjørende faktor i de fleste tilfeller. hva tenker dere om det??
ikke meningen å være kritisk, men jeg er det