Started by Carebear, May 23, 2012, 00:01:09 AM
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 17:05:43 PMSvart ikke en farge? Alle farger er en farge? Hvit, grå, og lilla også.
Quote from: Andreas GV on May 23, 2012, 17:03:14 PMPersonlig synes jeg alle eksemplene jeg kom med er dødsfete. Spesielt jentene synes jeg kler komboen blå-svart fordi den er litt uvanlig, klassy, "skriker" litt, og er ganske sensuell/sexy.
Quote from: Andy GV on May 23, 2012, 15:27:51 PMOm blå og sort:Jeg synes mye av det ikke matchet.Min teori er basically at man har "ding für mich". Folk har forskjellige oppfatninger og assosiasjoner. Det som er interessant å vite er om flest folk synes det matcher, eller om de synes det ikke gjør det.Jeg matcher ikke rødt og turkis fordi det er riktig motemessig, men fordi jeg synes det er pent å se på, og fordi andre synes det er pent å se på.Dersom mange mener at blå og sort ikke er pent å se på, er det ikke like kult å gå i det. Derfor er det vanskelig å få en universell sannhet.Sort og brunt:Sort og brunt mener jeg er veldig fint sammen. Og selv om folk kanskje synes det er enda mer "far out" har det seg rett og slett sånn at jeg liker kombinasjonen. Og det er noe folk ikke kan ta ifra meg.
Quote from: Vibingray on May 23, 2012, 20:36:18 PMJeg likte spesielt de skarpe blåfargene på plaggene på jentene, det var noe mystisk bak det, ikke like forførende som rødt, men lokkende kanskje?
Quote from: Femininist on May 24, 2012, 12:42:47 PMHva med blå, hvit og brunt?
Quote from: Andreas GV on May 23, 2012, 17:03:14 PMAndy & Potet: Hvilke bilder er det dere synes at ikke matcher? Er dere sikre på at det ikke bare er en subjektiv mening om blånyansen dere reagerer på? Det er basic fargelære at svart går fint til alt (da svart uansett ikke er en farge).Personlig synes jeg alle eksemplene jeg kom med er dødsfete. Spesielt jentene synes jeg kler komboen blå-svart fordi den er litt uvanlig, klassy, "skriker" litt, og er ganske sensuell/sexy.
Quote from: Jeagle on May 23, 2012, 11:38:27 AMFolk fra Stabæk blir sikkert skuffa nå:P