Started by Femininist, May 23, 2012, 21:47:13 PM
Quote from: Stemning on May 25, 2012, 06:25:24 AMIdag har jeg stått opp seint, spilt dataspill, badet fra bryggen på verftet, vært på SV-vors (samfunnsvitenskapelig fakultet, ikke mine folk), vært helten på dansegulvet, nesten tatt med en gift tredveåring hjem (fant ut hun var gift i inngangsdøren, sendte henne hjem), og avsluttet dagen med nach i parken helt til nå. Elsker sommeren i Bergen.27 grader.
QuoteDet høres kjedelig ut.Jeg har lest noen timer og så vært ute hele dagen og hele kvelden og halve natten.
QuoteIdag har jeg levelet en ny karakter helt til maks level (fra 1 til 60) i (det nokså ferske spillet) Diablo III. 16 timer tok det. Noen andre som spiller?
Quote from: Stemning on May 27, 2012, 05:01:57 AMIdag har jeg levelet en ny karakter helt til maks level (fra 1 til 60) i (det nokså ferske spillet) Diablo III. 16 timer tok det. Noen andre som spiller?
Quote from: kastanje on May 27, 2012, 08:07:25 AMJeg pleier egentlig bare å surre rundt til noen plukker meg opp og tar meg med hjem til seg
QuoteJeg vurderer å begynne med det etter eksamen, men jeg vil kun ha spillet for cutscensa <3Står mellom Diablo 3 og Mass effect 3 for min del. Men jeg er mer keen på ME3.Er du fornøyd med diablo?
QuoteKommer nok til å kjøpe spillet i sommer. Kun 16 timer for å gå fra level 1 til 60, er det vanlig å klare det på så kort tid?
QuoteJeg gjør!Hvordan klarte du det på så kort tid? Hvilken character brukte du?
Quote from: phalle on May 28, 2012, 22:57:49 PMStod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.Hurra for 2. pinsedag!
Quote from: Potet on May 28, 2012, 23:07:23 PMQuote from: phalle on May 28, 2012, 22:57:49 PMStod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.Hurra for 2. pinsedag!Helt ærlig, hvor mye fikk du faktisk lest?
Quote from: phalle on May 28, 2012, 23:25:52 PMQuote from: Potet on May 28, 2012, 23:07:23 PMQuote from: phalle on May 28, 2012, 22:57:49 PMStod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.Hurra for 2. pinsedag!Helt ærlig, hvor mye fikk du faktisk lest? Veeeeel... Brukte vel 3 timer på de siste 30 sidene i en bok. Unnskylder meg med at det var så fryktelig mange søte jenter i bikini i den parken jeg først var i! Sommer <3 Men fikk vel pløyd igjennom rundt 10-12 vitenskapelige artikler etter det. Alt i alt, fornøyd med innsatsen. Spørsmålet er bare om det sitter til eksamen