Treff

Started by Zervs, May 28, 2012, 15:11:15 PM

Previous topic - Next topic

dansken

mulig jeg joiner neste treff er jo sommer nå :D noen som er down å hooke up?(send en mld)

Jungeldyret

Om dere er keen på møtes kan dere jo lage et nytt møte nå. Trenger ikke være noe stort eller så kan dere "søke" etter folk å dra ut med her.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dorian Gray

Arranger det selv da vel.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Zervs

Quote from: Autowin on July 17, 2012, 20:59:01 PM
Hvordan arrangerer man det? Jeg hadde jo problemer med å navigere meg til forståelse når ANDRE arrangerte det...
På forrige treff, så møtte jo ikke personen som arrangerte dette opp engang. Jeg er ingen arrangør, jeg er en besøker.

Jeg tok initiativ til forrige treff og var blant de første du hilste på, har du glemt det?

Voltaire

Var Zervs, altså.

Eggogbacon

Er alltid klar for å møte noen superdupre awsm GV folk:)

dtn

Jeg er med hvis vi finner en dag som passer. :)

Stanley

.

Stanley

.

dtn

Hva var det jeg sa til deg, Autowin? Ta ordentlig initiativ, og skriv en tid og et sted, så ser du om folk er med. Det funker ikke å bare spørre "er dere med?".

Stanley

.

fuglen

Er det interesse for et nytt treff i den flotte hovedstaden vår? Ta en øl en dag i neste uke kanskje?
Hvis det er nok interesse får vi sikkert til noe kult :)

dtn

Quote from: fuglen on October 10, 2012, 01:25:13 AM
Er det interesse for et nytt treff i den flotte hovedstaden vår? Ta en øl en dag i neste uke kanskje?
Hvis det er nok interesse får vi sikkert til noe kult :)

Jeg er med! Hva med onsdag?

Femininist

Tar dere det fredag 26., så er det stor sjanse for at jeg kan være med, uten at jeg kan love ut noe enda.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.