-

Started by Ananas, June 02, 2012, 08:39:14 AM

Previous topic - Next topic

Ananas

-
-

Jeagle

vel jeg sendte mail til vestbo go meldte meg inn der. betaler 4000 i mnd for et egent lite krypin. helt greit eller hva kastanje?
kult du kommer til bergne kjære
å være eller ikke være

--WTF?--

Det blir antakelig et ledig rom hos meg til høsten , men det er et livsstilskollektiv og en del av et større nettverk, så det passer ikke for hvemsomhelst...

Hva studerer du forresten?
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stemning

Quote from: --WTF?-- on June 02, 2012, 13:19:24 PM
Det blir antakelig et ledig rom hos meg til høsten , men det er et livsstilskollektiv og en del av et større nettverk, så det passer ikke for hvemsomhelst...

Hva studerer du forresten?

Livsstilskollektiv faktisk. Please elaborate! :D

QueenB

Quote from: Stemning on June 02, 2012, 19:33:56 PM
Quote from: --WTF?-- on June 02, 2012, 13:19:24 PM
Det blir antakelig et ledig rom hos meg til høsten , men det er et livsstilskollektiv og en del av et større nettverk, så det passer ikke for hvemsomhelst...

Hva studerer du forresten?

Livsstilskollektiv faktisk. Please elaborate! :D

mye hasjrøyking.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

deepArne

Eg bur også i livsstilskollektiv, nærmare bestemt Big Bang Theory-kollektiv. Ifjor flytta ei jente inn hjå oss. Ho hadde lyst å bli Penny. Dette er faktisk sant. Men no skal vi flytte.

--WTF?--

Quote from: QueenB on June 02, 2012, 19:45:37 PM
mye hasjrøyking.

Hvordan visste du det? Spionerer du på meg? Er det du som har plassert skjulte mikrofoner og kameraer inni veggene og høyttalere for mindcontrol-frekvenser nedi badesluket?  :o
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

deepArne

Quote from: --WTF?-- on June 02, 2012, 20:03:10 PM
Hvordan visste du det? Spionerer du på meg? Er det du som har plassert skjulte mikrofoner og kameraer inni veggene og høyttalere for mindcontrol-frekvenser nedi badesluket?  :o
Det er ein del av ein større konspirasjon.

--WTF?--

Quote from: deepArne on June 02, 2012, 20:05:02 PM
Quote from: --WTF?-- on June 02, 2012, 20:03:10 PM
Hvordan visste du det? Spionerer du på meg? Er det du som har plassert skjulte mikrofoner og kameraer inni veggene og høyttalere for mindcontrol-frekvenser nedi badesluket?  :o
Det er ein del av ein større konspirasjon.

Denne her? ---> http://tovsugeren.blogspot.no/2011/08/old-wold-order-den-nye-sleipe-eliten.html
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

deepArne


Femininist

Når kan du flytte inn? Er mulig jeg vet av en på torgallmenningen for 4500 inkludert strøm.var noen som la ut på face før et par uker siden, så jeg er usikker på om de har skaffet noen, si fra om jeg skal spørre :)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Remi

Quote from: Ananas on June 10, 2012, 07:57:56 AM
Det eneste jeg har i tankene er "ung studentinne i fremmed by". Altså, vil ikke bo i en utrygg bydel.

Vi er så snille i Bergen, at det trenger du ikke være redd for :P

Jeagle

tja alle er vel ikke så snille, var en del voldtekter her i fjor, men etter at hele byen kolektivt gikk og så etter voldtekts menn så stoppet det magisk opp. håper jeg ser deg i bergen neste år. og om jeg kjøper leilighet i løpet av sommeren så er du den første som skal få tilbudet til og leie rommet.
å være eller ikke være

Stemning

Har selv leilighet på Møhlenpris, her er det fint. :)

Ytre Sandviken er en lei tur hjem fra byen. Blir fort til at man må taxie hjem, som ikke er spesielt kult.

Bergen er en by hvor man kan få rom midt i byen for bare 500 mer enn utenfor. Har flere venner som ikke betaler mer enn 4000 for stort fint rom rett på Torgallmenningen, som er selve ikonet på midt i byen. Går du opp i 4500 kan du få grei standard også. Under 3500 må man nok kjenne noen/ut i boligstrøkene utenfor sentrum for å finne.

Poseidon

Det blir mye billigere hvis du prøver å finne noe litt utenfor sentrum, Åsane er et bra alternativ 10-15 min med buss så er du midt i byn.

Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.