Teasing

Started by Zervs, March 31, 2012, 16:38:16 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Driver å melder med en jente og den siste tiden har jeg begynnt å ertet henne litt. Vi har kun flørtet på vorspiel tidligere. Smslogg:

Jeg: Vi to skal stikke å bowle en dag, taperen må kjøpe en drink til vinnern. Jeg har trent sykt i det siste, så det blir lett match å knuse deg;)

Hun: Haha, det er urettferdig at vi skal konkurerre i noe som jeg er så dårlig i. Men okey, du har tydeligvis ikke hørt om nybegynnerflaks? Så det er en liten mulighet for at jeg vinner:)

Jeg: Liker fightingviljen din! Selvsagt, du kan jo være en naturtalent.. Men det skader ikke å minne deg på at favorittdrinken min er Mojito..:)

Hun: Og jeg liker at du er så sikker på å vinne:P Min favoritt er strawberry daiqcuri, bare så du vet det:D

Jeg: Daiquri altså.. Bare pass deg, vi får se..

Hun: Haha, men du vet at du må være gentleman ikke sant? Og gentlemenn taper alltid, fordi de vil gjøre dama si glad:D Så vær forsiktig å ikke vinn:D Jeg vet det vil bli veldig hardt..:)


Hva bør man svare på det siste hun skrev? Tror hun tester meg for å seg om jeg er Nice guy (på en negativ måte/vennefelle) Vil nødig gi etter å skrive Ja blablabla, det dreper den ertende tonen vi har.

Jeg fortalte henne tidligere om jeg utnytta en kamerat av meg som sovna på nach, ved å stable stoler og bord over og rundt han og vekte han med signalhorn. Alt raste selvsagt. Da skrev hun: Haha, genialt! Du er en skikkelig badboy du;)  Etterfulgt av kyssesmiley...

Føler jeg har teaset henne bra hittil, men vil ha tilbakemeldinger på samtalen. Ris og ros!


piken

Hmm... enig med deg i at du ikke skal drepe den ertende tonen dere har. Du kan jo skrive at det er forskjell på å være gentleman og tøffel, og at det skal bli spennende å se om hun er like dårlig taper som deg. På denne måten så avviser du ikke at du er gentleman, men du viser at du er litt badboy ved å ikke tolerere at hun skal definere hva en gentleman er.

gismo2

#2
Svaret ligger vel i innlegget over her.

I en tidligere samtale ble du kalt 'badboy' og nå spør hun om du er 'gentleman'...?
Meldingen til jenta kan være:  Jeg er litt badboy og litt gentleman, vi får se hva jeg er på bowlingen ;)

Eller noe lignende.

Zervs

Quote from: gismo2 on March 31, 2012, 22:26:31 PM
Svaret ligger vel i innlegget over her.

I en tidligere samtale ble du kalt 'badboy' og nå spør hun om du er 'gentleman'...?
Meldingen til jenta kan være:  Jeg er litt badboy og litt gentleman, vi får se hva jeg er på bowlingen ;)

Eller noe lignende.

Det er nettopp det som var litt forvirrende! Tror hun mener "Du er snill med meg når vi skal spille,ikke sant?"

Jeagle

du kan jo lære av han her.

å være eller ikke være

lamasen

Hun liker deg pga. møtet deres på festen, og liker deg nok mer etter bowlingen :)
Hva du skriver på sms er irrelevant.

Zervs

Jojo, tenkte bare å fortsette å tease henne :)

dansken

vel kommer ann på fort å drite seg ut på teasingen, bedre å la vær å heller møtes:)

Egil GV

Like greit å holde spenningen du har laget til dere møtes så kan du heller fortsette greien din da:)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

lamasen

Quote from: dansken on April 03, 2012, 16:42:43 PM
vel kommer ann på fort å drite seg ut på teasingen, bedre å la vær å heller møtes:)
Qft

Miss Føniks

Liker tonen dere i mellom :D Skal definitivt bruke den "bli med på bowling/aktivitet,taperen spanderer en drink på vinneren" :)

Har du flere gode av den typen på lager? Ikke alltid jeg er så godt på akkurat det der sev føler jeg :D
The Phoenix always rises from the asses

Zervs

Quote from: Miss Føniks on June 09, 2012, 17:04:50 PM
Liker tonen dere i mellom :D Skal definitivt bruke den "bli med på bowling/aktivitet,taperen spanderer en drink på vinneren" :)

Har du flere gode av den typen på lager? Ikke alltid jeg er så godt på akkurat det der sev føler jeg :D

Egentlig ikke, de popper bare opp hvis jeg har dagen :) En annen melding avsluttet jeg med å skrive: Mojito, with the sweet taste of victory! (Jeg skulle altså vinne matchen lett) Hun: Hahaha, du altså! Pass deg så den ikke blir den ydmykede svie av nederlag;)
O.s.v..