Nå har jeg kommet igang igjen med trening på treningssenter etter et (naturlig) opphold på halvannen måned. Jeg kjørte
X-Size fra oktober til og med januar, og var egentlig veldig fornøyd med det. Nå blir det nok ikke tid til å løfte mer enn tre dager i uken, og jeg trenger derfor et program som er tilpasset dette. Ønsker generelt å holde varigheten på øktene til maks en time, og jeg vil fokusere mest på overkropp (bryst). Målet for månedene fremover er primært å gå ned i fettprosent og bli mer definert, så jeg er forberedt på å ikke klare å bygge så alt for mye muskler, men jeg skal i hvert fall holde det ved like. I tillegg til styrketreningen spiller jeg fotball 2-3 ganger i uken, og jeg skal ta meg et par joggeturer i uken.
Øvelser jeg i hvert fall tenker å ha med er pullups, benkpress, flyes, skrå manualbenk, dips, militærpress, bicepscurl, markløft og knebøy. Jeg er litt usikker på hvordan jeg bør fordele dette utover de tre dagene, og hvilke andre øvelser jeg burde ha med, så hvis noen hadde giddet å sette opp et forslag til program eller gi meg noen tips hadde jeg vært takknemmelig.