April 22, 2019, 04:05:38 am

.

Started by Stanley, July 02, 2012, 23:05:33 pm

Previous topic - Next topic

Stanley

.
July 02, 2012, 23:05:33 pm Last Edit: August 30, 2012, 09:26:55 am by Autowin
.
Avvist siden 2011.

Chuck Baz

Bilder sier mer enn tusen ord:

For å summere: Kan være litt like bukser, men også en cm videre, men forskjellen på en kul og en stygg shorts er hvor bra den sitter, viktig å sjekke baken og om det ser ut som om du får kyllinglegger/sprenger shortsen..

Anbefaler disse shortsene fra H&M selv: http://www.hm.com/no/product/95002?article=95002-E

PS: Anbefaler deg å bruke sort/hvitt sammen med andre farger for det gjør alt så mye enklere, enkleste juksemetoden som finnes, så og si alt av farger ser bra ut med hvitt og sort og det ser som oftest bra ut, fraråder deg fra å bruke hvite bukser/shorts siden jeg får dårlige assosiasjoner angående det(Mujaffamennesker..). Fraråder deg også å bruke samme farge på to plagg; Gul på gul, Lilla på lilla, Grå på grå osv..

Eh

Ikke stilongs-skinny ei heller sovepose-vid.

Finner du noe mellom der er du nok safe :)

Eh

Er ikke noe fan av mønster, men går gjerne med rosa shorts. Det er sommer, da syns jeg sånt er lov :)

Stemning

Jeansshorts for life.

Klipp en bootcutbukse du ikke liker lengre (men som sitter bra rundt livet og over assen) 5-10 cm over kneet. Så bretter du den to ganger opp. Voila!

Edit: Må ikke være bootcut altså, men jeg har masse av dem fra 5-10 år tilbake i tid som jeg ikke bruker lengre av obvious reasons.

Stemning

Hei du Ananas! Har du lov å være på forumet uten å lese mail?

Stemning

Quote from: Ananas on July 03, 2012, 20:01:34 pm
hvilken mail? du har ikke sendt meg noe, du!

Ånei, så rart. Prøvde å sende en reply til den du sendte til epostadressen min. Har ikke du en gmail med noe med ananas(og litt mer bokstaver) i seg?