Quote from: doffy31 on July 05, 2012, 02:11:27 AM
og den at jeg sa til henne at jeg likte henne tok jo vekk mysteriet og spenningen rundt akkurat dette, men etter daten så bestemte vi oss for å bare være venner men jeg er villig til å prøve igjen, så tror dere den spenningen kan bli vekt til livet igjen ?
Ikke overtenk ting og ikke tenk på det som at det er henne eller ingenting. Inviter henne ut og tenk på det som trening, prøv litt forskjellig og se hva som skjer. Hvis du er mer flørtete (les e-bok på nettsida til godevibber) er det fullt mulig at hun blir mer interessert. Jeg tenker hun faktisk var litt interessert, men så gjorde du ikke noe for å ta initiativ til mer og jenter pleier veldig sjeldent å ta initiativ selv så da dabbet det av.
Ellers er det ikke noe problem at du sier at du liker en jente, jeg sier det til jenter hele tida under 5 min etter at jeg møter de. Det er et problem hvis du er desperat og sier det på en trengende (needy) måte.
Eks.
Feil måteGutt: Jeg liker deg, du er bare den mest fantastiske jenta
*stirre på jenta og vente på svar*
Jente: Umm, takk.
Gutt: Jeg mener det, du er super! Den beste jenta jeg vet om!
Jente: .... umm, okay..
etc...
Det er litt ekstremt men hvis man gjør det slik så blir det fort lite attraktivt.
Bedre måteJente: <sier noe morsomt>
Gutt: haha, du er morsom, jeg liker deg ... forresten hva skjer med ... <blah blah fortsette samtale>
eller
Jente: Jeg driver å tar en lege utdanning
Gutt: mmm, sexy, jeg liker smarte jenter.
*gutt gir jente pule blikk (ie. bedroom eyes)*
Har faktisk sagt nesten de samme tingene selv til jenter flere ganger, funker bra det hvis du gjør det på riktig måte og ikke virker desperat.
Så bare spør henne ut igjen, men prøv å unngå å hype det opp som en date. Bare spør om hun vil være med på noe som ikke krever så mye investering (altså ikke middag alene dere to eller ballong tur over oslo, etc... Tror også kino kan være lurt å droppe). Hvis du trenger hjelp finn på noen ting du kan gjøre med henne og skriv de her så kan vi hjelpe deg å finne noe som passer.