Started by doffy31, July 05, 2012, 01:57:14 AM
Quote from: Dev on July 05, 2012, 09:39:13 AMEller la være å rangere. Holder å holde det til et ja eller nei, og ihvertfall ikke dele det med andre enn deg selv. Personlig mister jeg respekten for folk som babler om tiere veldig fort - og enda mer om de benytter seg av lave tall (jenta hadde sikkert blitt jævlig glad for å høre om det).Jeg er har ikke noe imot å snakke om sjekking (ellers hadde jeg ikke hengt her), men jeg ser personlig ikke poenget med å diskutere hvor vidt en jente er verdt å sjekkes opp basert på utseende - da du uansett vet det selv (kjendiser er greit).
Quote from: SpantaX on July 17, 2012, 14:59:10 PMQuote from: Dev on July 05, 2012, 09:39:13 AMEller la være å rangere. Holder å holde det til et ja eller nei, og ihvertfall ikke dele det med andre enn deg selv. Personlig mister jeg respekten for folk som babler om tiere veldig fort - og enda mer om de benytter seg av lave tall (jenta hadde sikkert blitt jævlig glad for å høre om det).Jeg er har ikke noe imot å snakke om sjekking (ellers hadde jeg ikke hengt her), men jeg ser personlig ikke poenget med å diskutere hvor vidt en jente er verdt å sjekkes opp basert på utseende - da du uansett vet det selv (kjendiser er greit).Faen Dev! Nå er det 3. gangen jeg slår i pc-skjermen for å ta det dyret som kryper der, bare for å innse at det er avataren din :p