Quote from: Stemning on July 05, 2012, 18:28:51 PM
Spytt tilbake.
Jeg er redd for superheite jenter.
Word
QuoteSitat fra: Lars GV på Juli 06, 2012, 22:49:52 pm
Begynner jenter å "teste" såpass drøyt er det 95% sjangser for at hun har noen alvorlig bagasje med på lasset.
Det gjelder nok begge kjønn, men de viser det på ulik måte. Nå vil sikkert noen påstå at det bare er jeg som er gammel, men ting har faktisk forandret seg de siste 10-15 årene. Jeg blir stadig overrasket over hvor mye issues folk har, til og med langt opp i voksen alder. (Ellers ville det ikke være noe marked for selvutviklingsbransjen, men det er en annen diskusjon.)
Jeg tror folk alltids har hatt problemer, men nå møtes vi så frekvent, og vi er mere bevisste på hva "issues" egentlig er.
Folk har også blitt flinkere til å utnytte den kjipe ballasten noen av oss bærer på.
Det går jo ikke en jævla dag uten at du får selvutviklingssøppel i trynet som: "få deg selvtillit på 5minutter".
Men det DRØYESTE er at folk faktisk biter på den samme dritten gang på gang, jeg har selv vært der.
I dag har jeg fantastisk, men det tok meg faenme blod, svette og tårer, flere mindre sammenbrudd med en grand finale for kun 1 måned siden, for å ende opp der jeg er i dag.
Dessverre er de fleste redde for å åpne "the can of worms" i seg selv, for å jobbe seg mot et bedre selv.