April 22, 2019, 04:17:32 am

.

Started by Stanley, July 10, 2012, 21:30:52 pm

Previous topic - Next topic

Stanley

.
July 10, 2012, 21:30:52 pm Last Edit: August 30, 2012, 09:26:36 am by Autowin
.
Avvist siden 2011.

Eh

Skal jeg ut en kjapp tur og ikke gidder snøre på meg conversa slenger jeg føttene i et par plimsoll.

Fås på Din Sko til 199,-

Zervs

Zara har fine sommersko til hyggelige priser.

brutteh

August 04, 2012, 04:11:22 am #3 Last Edit: August 04, 2012, 04:17:01 am by brutteh
Sneakers er jo en sikker vinner og det ser  OK ut når man bare loffer rundt.

Hva med boots? (Beklager at jeg hijacker tråden litt, men så ikke noen annen tråd om det)

Anders GV

Hvorfor ikke bare kjøpe flere par converse, så er du alltid klar :) ?

Jeagle

det stemmer det med convers og vans, og lignendes som uten demping. men trikset er at man stikke på gsport(eller noe i den duren ) kjøper noen form såler, putter de i ovnen i 10 min serrer beina dine på de putter de så i skoen. da kan du bruke convers eller vans til dagli
å være eller ikke være

Jeagle

tror de heter varme såler. brukes normal i håndball sko og lingdenes, gå på g sport eller xxl og så spør du så finner de de til deg, å på de så står hva du skal gjøre.
å være eller ikke være

dagligvare

Heter innleggssåler. Vanlig å ha i sko.

SpantaX

Quote from: Autowin on August 04, 2012, 23:07:40 pm
Men siden Converse er laget uten såler, så er det vel rart og ikke passende, å legge til det?

Nei.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Roark

Quote from: Autowin on August 04, 2012, 13:07:18 pm
Converse ødelegger føttene, og jeg bruker det helst bare når jeg skal møte nye folk.

Er Vans det samme som Converse, men bra for føttene?

Jeg syns de er veldig behagelige. Ikke så veldig slitesterke.

Stemning

Føtter er laget for å gå barfot. Bare sånn FYI. ;) Det er dog slik at vi går mye på asfalt og stein, som de ikke er laget for. Men føtter har aldeles ikke vondt av å gå "uten støtte". Knær og rygg kan likevel bli feilbelastet siden underlaget er hardt. Men det har mye med gå og løpeteknikk å gjøre. Har man ikke demping i skoene bør man heller ikke tråkke som om man går på sand/jord når man går på stein.

brutteh

Quote from: Autowin on August 05, 2012, 19:01:41 pm
Hvordan gjelder dette for folk med plattfot, da?

Bare å få trykket en såle.

dagligvare

Quote from: Autowin on August 07, 2012, 14:29:17 pm
Spesial-laget?

Gå på en skobutikk og be om å få innleggsåler. Eller i en sportsforretning. Så får du litt sosial trening også  ;)

Squirtle

Steven

Jeg syns ikke det var et rart spørsmål. Om du går på en forretning som f.eks løplabbet kan du få en såle, som nettopp er "spesial-laget" til din fot. De tar hensyn til om du f.eks er plattfot.