Etter et kjapt bildesøk på Google er jeg ikke tvil om at jeg ville plassert Hege på sisteplass. Hun er langt ifra stygg, men temmelig gjennomsnittlig (dvs. ingen markant stygge trekk, men heller ikke noen sider ved henne som jeg vil trekke fram som smashing). Kanskje jeg som er sær, men jeg blir rett og slett litt frastøtt av å se henne på en del bilder for jeg føler hun utstråler at hun tror hun er så mye diggere enn hun egentlig er. Ikke noe galt med å ha selvtillit, men det virker ikke jeg får ikke gode vibber av utstrålingen hennes på en del bilder. Helt konkret er det enten haken (for bred), nesen eller øynene (ser veldig sliten ut) som har en tendens til å ødelegge bildene. Nå skal det sies at jeg var veldig streng. Det forsidebildet du har postet er det beste bildet jeg så av henne.
Megan Fox ser bedre ut når hun ikke har for mye sminke. Har litt bimbotakter og jeg tror hun har en forferdelig personlighet, men hun er likevel utrolig pen. Se på disse to bildene av Megan Fox og det er ikke tvil om at hun er smellvakker, photoshop++ eller ei.
Pia Tjelta er utrolig pen fra visse vinkler, men nesen hennes er ikke alltid like pen. Her er et bilde hun er utrolig fin:
Sabrina og Dominique trenger jeg bedre bilder for å bedømme. Hvorfor endte du opp med å velge disse to forresten, Queen B? Dominique hadde pene øyne, og jeg tror hun kan være pen på andre bilder. På den bildet ser hun sur ut. Fin hudfarge. Sabrina tror jeg også kan være pen. Markerte øyenbryn har jeg ikke noe problem med så lenge de ikke er mono, noe de ikke er. Camilla Belle er et eksempel på en annen kjendis med ganske markante øyenbryn. Vil ikke akkurat si at hun er noe stygg
.