Hehe. Selvfølgelig er det hyggelig å smile og bli smilt til. Det er en egen forskningsgren (Gelotologi) som dokumenterer hvordan det å le / smile gir økt vellvære både på det fysiske og kognitive planet, men det er ikke resultatbringende med hensyn på sjekking.
Hvis en fyr smiler til deg og du smiler tilbake, men ingen av dere gjør noe, så blir dere aldri kjent med hverandre heller. Uten vilje til å handle går du glipp av mye i livet. Tenk hvordan de beste kjærlighetsfilmene er. Trur ikke jeg kan liste opp en eneste kjærlighetsfilm som startet med en bathroom-pull på en klubb.. Hvis du ikke har blitt suksessfullt sjekket opp på dagtid, så har du virkelig gått glipp av noe
PS: Hvis du ikke liker å avvise gutter ved å si "nei" kan du gjøre det den ene eksen min gjorde: Gi nummeret til noen du ikke liker (Les: meg). Fikk veldig mange telefoner og meldinger fra kåte gutter de første 2-3 månedene etter at vi slo opp
njaa, tjaaa, joa. man vet ikke hva man går glipp av, men er det så farlig, da? det er en positiv opplevelse der og da som piffer opp hverdagen. Trenger ikke gjøre stort mer ut av det. Men selvfølgelig, hvis man vil bli flinkere med sjekking, så bør man begynne å snakke til personen etterhvert. Hvis det passer seg.
jeg har pleid å si, nei jeg har kjæreste. Pleier å funke!
WTF, jeg stemmer for alternativ 2., haha