Jeg hadde overnattingsbesøk av ei fra jobben i natt, da vi begge skulle på jobb i dag. Hun er 17år (jeg er 20), og oppfører seg litt barnslig, også har hun en veldig bra kropp og er generlt veldig pen. Vi har hatt sex for noen måneder siden.
Vi så en episode av big bang theory og spiste en grandis, så sa hun at hun var trøtt og ville legge seg i senga mi 2m unna. Tok det som et hint og joinet hun. Etter en stund begynnte vi å kline, og langsomt kom plagg etter plagg av. Det tok sinnsykt lang tid før hun lå i undertøyet, og enda lengre tid før jeg "fikk lov" til å fingre henne. Fra vi la oss i senga til jeg fingret henne tok sikkert 4 timer. Underveis var hun også ekstremt usikker på kroppen hennes. Kvelden endte med en blowjob. Da vi våknet for Å hå på jobb ville hun plutselig pule, ikke bare 1 gang, men 2.
Jeg er egentlig bare forvirra av hele greiene. Hvorfor er hun så usikker når hun har super kropp? Hun er tynn, hÅndfulle pupper, dritbra rumpe, langt pent hår og supersøtt ansikt?
Hvis det ikke går an å si hvorfor, kan noen hvertfall svare meg på hvordan jeg kan få henne mer sikker på kroppen sin?
(hun er forresten asian
:D:D)